EVO Bomber [Compound] *NIEUW 2025*

Dat was een 25mm versie, dit is 30mm.
Ontopic: ben benieuwd wat er eventueel “tijdelijk” is aan het filmpje @vanderelst , want dit ziet er lekker uit. Had hooguit nog wat gespeeld kunnen worden met tempowisselingen. Effect is erg mooi en vol.
Dat weet ik ook.. Maar als die 25mm in kooi moet uitgeleverd kan worden zal de 30mm een waardige vervanger zijn 😁 vandaar, ben benieuwd welke ik krijg..

I know, maar Vathorst verkocht rest voorraad met kooi begin van het jaar. Vandaar de vraag, welke krijg je dan… Snappie? Ben benieuwd.
Ah op die fiets, ja goeie vraag wel. Hoop dat restvoorraad nog gewoon uitgeleverd mag worden dit jaar. Worden we allemaal blijer van

Dat was een 25mm versie, dit is 30mm.
Ontopic: ben benieuwd wat er eventueel “tijdelijk” is aan het filmpje @vanderelst , want dit ziet er lekker uit. Had hooguit nog wat gespeeld kunnen worden met tempowisselingen. Effect is erg mooi en vol.
Die tempowisselingen is onder andere een van onze commentaren inderdaad. Omdat er al heel lang gevraagd wordt om een video heb ik even de laatste versie welke goed op film staat online gezet. Zodra de def. versie goed op film staat, voeg ik die ook weer toe.

Dat tijdelijke bevalt mij niet. Wacht het eventueel correcte filmpje wel af. Al moet ik zeggen dat de Bomber 2025 er op het tijdelijke filmpje prima uit ziet.

Wat mij betreft een zeer nette upgrade ten opzichte van de 100 shots 25mm versie. Effect lijkt te zijn gemuteerd van spider naar vette crackling willows. Ben heel erg benieuwd naar het eindplaatje.

Back
Bovenaan