Event Spirit of Beijing 116s 20 gram

Vond deze nog verrassend goed overkomen moet ik zeggen.Kleuren waren helder gewoon mooi uitgewerkt zeker geen miskoop met deze bak.

Mijn indruk was vanavond, matige burst en kleine effecten. Is mij het geld niet waard.

Deze is vanavond ook geschoten bij valk...maar deze is niet aan mij besteed om dezelfde redenen als mjb eigenlijk (toevallig ook bij Valk aanwezig geweest? :p )

Heb hem vanochtend in huis gehaald. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want er staan geen letters/cijfer op voor een bepaalde volgorde :(
Enige wat ik heb gevonden is dat er op 2 cakes rvw912A en op 2 cakes rvw912B.
En bij de rvw912A heeft er 1 cake meer roze lont in zitten dan de andere rvw912A.
Bij de rvw912B mijn inziens geen verschil in opbouw/lont.
Iemand een idee of (Wim) een antwoord?

ik had in een ander topic hierover ook aan gegeven deze cake heeft een tussen finale zie het filmpje maar .... volgorde a-b-a-b ;) de a en b blokken zijn precies dezelfde veel plezier ermee

voor de ongeloviggen zie hierboven de post van filmpje van steef-kaboom of filmpje van de beginpost

zo werd de cake bij mij ook geleverd overigens :)

je hebt 2 keer dezelfde cake deze volgorde is a-b-a-b ( wel alle 4 geschoten natuurlijk )

maar als jij 1 grote finale te hebben is het mogelijk om hem a-a-b-b te schieten je hebt dan wel 2 keer na elkaar dezelfde cake dus ....
a-b-a-b lijkt mij wel spannender anders wacht je na ongeveer 50/55 seconde naar de b blokken te hebben gekeken op en nog grotere finale die dan dus niet komt ( van dit blok dan )

Vond deze de flop van de avond, wat een ramp, noooit meer!

99 euro, weggegooid geld, vond hem op alle punten tegenvallen!
Geen grote effecten, geen beste knal, bah! Ik baal van dit product

Dit is inderdaad niet wat we ervan hoopte te verwachten, dat de boektetjes kleiner waren wisten we al maar dit was wel erg matig wat er vanaf kwam. Voor die 99 euro zijn leukere dingen te kopen.

Hierbij mijn filmpje van de vernieuwde Event Box Spirit of Beijing, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

deze is vanavond geschoten op de demo van John De Knaller Almere
Linker blok had er een beetje moeite mee:bonk:

Persoonlijk vond ik hem op de demo echt niet tegenvallen moet ik toegeven. Het is geen event 4 seasons qua burst en uitwerking, maar vond hem zeker niet verkeerd.

Back
Bovenaan