mark77
VWC lid
Il snap dat dat wordt geroepen en terecht, maar er was ook een tegenover gestelde——> BlitzbomberIets met Bounty, Hypnose en geloofwaardigheid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Il snap dat dat wordt geroepen en terecht, maar er was ook een tegenover gestelde——> BlitzbomberIets met Bounty, Hypnose en geloofwaardigheid.
Ik gelukkig wel, was nog even twijfel maar hij is binnen. Ben wel benieuwdHelaas niet uitgeleverd gekregen
Vuurwerkoutlet GelderlandWaar hebben jullie hem uitgeleverd gekregen?
Knalpaleis LandgraafWaar hebben jullie hem uitgeleverd gekregen?
Daar ben ik vandaag ook geweest maar niet voor de Sky Candy.Knalpaleis Landgraaf
Ja hij is gewoon een stuk breder dan de galacticos. Hoewel die natuurlijk weer dieper is.
Ga hem morgen nog ff halen ergens.. paar belletjes waar ze hem hebben en dan is ie in the pocket. Maar gelukkig heb je genoeg ander spul...Ja hij is gewoon een stuk breder dan de galacticos. Hoewel die natuurlijk weer dieper is.
Maar wrijf het er maar in menneke![]()

nee het is zat geweest. Genoeg KM gereden. Wel paar hele goede boxen bij mij niet uitgeleverd helaas, maar alsnog tevredenGa hem morgen nog ff halen ergens.. paar belletjes waar ze hem hebben en dan is ie in the pocket. Maar gelukkig heb je genoeg ander spul...![]()
Ja top winkel, heb zelf vorig jaar geholpen bij Knalpaleis. Heb dit jaar gekozen voor wat meer rust, heel blij mee nu het waarschijnlijk het laatste jaar is.Daar ben ik vandaag ook geweest maar niet voor de Sky Candy.
Echt een gezellig leuke winkel en fijn geholpen bij knalpaleis!
Overigens had ik de mijne bij Orthen besteld. Andere hebben hem wel uitgeleverd gekregen daar
Echt heel zonde want dat zou een van de toppers moeten worden