Event Sky Candy *NIEUW 2025*

vind het ook mooie box hoor, mooie kleuren, rustig tempo om van te genieten, salvo's ook leuk alleen net als vele andere de color hypnose in het achterhoofd :bonk:

Knalpaleis Landgraaf
Daar ben ik vandaag ook geweest maar niet voor de Sky Candy.
Echt een gezellig leuke winkel en fijn geholpen bij knalpaleis!
Overigens had ik de mijne bij Orthen besteld. Andere hebben hem wel uitgeleverd gekregen daar 🥴
Echt heel zonde want dat zou een van de toppers moeten worden

Ja hij is gewoon een stuk breder dan de galacticos. Hoewel die natuurlijk weer dieper is.
Maar wrijf het er maar in menneke 🤣🤣
Ga hem morgen nog ff halen ergens.. paar belletjes waar ze hem hebben en dan is ie in the pocket. Maar gelukkig heb je genoeg ander spul... :yes:

Ga hem morgen nog ff halen ergens.. paar belletjes waar ze hem hebben en dan is ie in the pocket. Maar gelukkig heb je genoeg ander spul... :yes:
nee het is zat geweest. Genoeg KM gereden. Wel paar hele goede boxen bij mij niet uitgeleverd helaas, maar alsnog tevreden👍
Zet m maar extra goed op de film en doe de Candy de groeten van mij 🤣😉

Daar ben ik vandaag ook geweest maar niet voor de Sky Candy.
Echt een gezellig leuke winkel en fijn geholpen bij knalpaleis!
Overigens had ik de mijne bij Orthen besteld. Andere hebben hem wel uitgeleverd gekregen daar 🥴
Echt heel zonde want dat zou een van de toppers moeten worden
Ja top winkel, heb zelf vorig jaar geholpen bij Knalpaleis. Heb dit jaar gekozen voor wat meer rust, heel blij mee nu het waarschijnlijk het laatste jaar is.

Back
Bovenaan