Event Narcotic Box 50's

de Flacid Cannon is geen box en je zag op de demo films maar al te goed dat het geen grote effecten waren, voor mijn gevoel gewoon bedoelt om lekker te rammen of voor de huisvaders die een completere cake zoeken. De Supernova presteerde enorm op die films en valt enorm tegen. Naar mijn mening een groot verschil.

In het bos van importeurs en 'wazige' dochter bv's ben ik blijkbaar ergens de draad kwijtgeraakt? Dan mag je mij vertellen hoe het wel zit. :wink:

Vroeg bestellen van nieuwe producten waar we nog (te) weinig vanaf weten heeft mij, op een zogenaamde korting na wellicht, nog nooit iets goeds opgeleverd. Vandaar mijn post. Als jij vroeg wilt bestellen, best natuurlijk. Wel graag de video's na afloop als blijkt dat je goed hebt gegokt :wink:. Het lijken op de eerste beelden inderdaad nette bakken, dat ben ik met je eens.

Hoe het wel zit staat heel duidelijk in het Algemene topic van Mania ;)

Deze besteld! Ik zal vooraf maar even controleren of wel cake 1 ook echt de langzame cake is.. straks hebben ze de nummers er verkeerd opgeplakt ofsoow :p

Heb deze ook besteld. Moet inderdaad even goed kijken of de cakes ook daadwerkelijk goed genummerd zijn

Vind het wel gek dat het 3e salvo een veel kleinere burst/uitwerking heeft. Heb je 5 mooie dikke salvo's waarvan er één het geheel weer wat naar beneden haalt naar mijn mening. Wel een mooie box overigens, hou 'm in de gaten!

Gisteravond hebben wij deze geschoten en is een super doosje 1e blok is kleine tubes, de 2e grote tubes.
Zeker de moeite waard!!! ondanks het bere slecht weer.

Iemand deze gefilmd ergens? Bij valk is hij geschoten maar ze schoten van alles door elkaar op een gegeven moment, dan weer een cake van de mayhem en een halve immortal gold enzo. Dus weet niet zeker of het de narcotic box was welke ik heb gezien.

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Hij is niet slecht, maar het is helaas niet de cakebox geworden die ik gehoopt had te kunnen zien. Er leken twee dezelfde cakes te zijn geschoten? Tempo is dan net effe te laag, die tempoversnelling was juist nodig. De boeketgrootte was ook niet om over naar huis te schrijven. Het effect zelf was wel prima met die kleuren en oplichtende tips.
Ik zet er een voorzichtige streep doorheen van mijn lijstje.

Helaas lijkt het erop dat ze in China twee dezelfde cakes erin hebben gestopt. Op meerdere demo's is dit nu al het geval en het wordt er wat mij betreft niet beter op. Kan iemand van Rubro hier uitleg over geven?

Zie hier vanaf 21:48 de Narcotic Box bij de vuurwerkdemo in Beuningen

Heb deze gewonnen .. Als het echt 2 dezelfde cakes zijn dan denk ik wel dat ik ze gewoon tegelijk ga ontsteken voor wat extra geweld

Dat zou zeer spijtig zijn mocht het echt twee dezelfde cakes zijn. Misschien moeten we even wachten op bevestiging vanuit Rubro zelf, maar ik vrees het ergste! Mocht het zo zijn dan denk ik dat ik deze ook van mijn bestelling afhaal.

Back
Bovenaan