Event Narcotic Box 50's

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 923
Artikelnaam: Event Narcotic Box 50's
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Cakes: 2
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: Zet je schrap! Deze cakebox bestaat uit 2 dikke 25 shots blokken met kingsize goud en blink effecten! Een echte aanrader.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 6 stuks
Richtprijs: 57,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

923_event_narcotic_box_rubro_event_cakebox_rubro_v  uurwerk.jpg

Demofilm 2015:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
WAUW,

Deze staat op de lijst! Alleen de eerste cake op de films, is dat niet de finale cake van de box: addicted to gold?? Ook van Rubro.

Waar ik dan wel in twijfel, op het plaatje zie ik dat geen van de 2 cakes kleinere tubes heeft in het midden. Dat zou zo wel moeten zijn want er zitten duidelijk mini boeketten in verwerkt tussen de salvo's door. Dus ik neem aan dat de dummy dan verkeerd is. Of het product wat geschoten is...

Daarbij neem ik aan dat men een foutje heeft gemaakt in de volgorde van de cakes, lijkt me logischer als het andersom was.

Al met al, deze staat hoog op de lijst.

Groet.

WAUW,

Deze staat op de lijst! Alleen de eerste cake op de films, is dat niet de finale cake van de box: addicted to gold?? Ook van Rubro.

Waar ik dan wel in twijfel, op het plaatje zie ik dat geen van de 2 cakes kleinere tubes heeft in het midden. Dat zou zo wel moeten zijn want er zitten duidelijk mini boeketten in verwerkt tussen de salvo's door. Dus ik neem aan dat de dummy dan verkeerd is. Of het product wat geschoten is...

Daarbij neem ik aan dat men een foutje heeft gemaakt in de volgorde van de cakes, lijkt me logischer als het andersom was.

Al met al, deze staat hoog op de lijst.

Groet.

Viel mij idd ook al op dat er kleinere boekketten tussen zitten. Zelfde zoals die andere boxen, maar daar waren duidelijk kleinere tubes op te zien, op deze niet. Tenzij de dummy er anders uitziet dan de echte.

Die eerste cakes lijkt inderdaad zo uit de Addicted to Gold weggeplukt. Zou deze ook als tweede cake schieten. Goeie burst, grote uitwerking. Leuk boxje voor dat geld.

Zeker een spektakel boxje! en op de film van Gizmo75 komt deze helemaal je huiskamer in! Mss is het ook wel de bedoeling dat de cakes normaal andersom moeten?!

Wij hebben van Rubro mogen vernemen afgelopen week dat het of een label fout van de Chinees is, of dat deze box verkeerd om is geschoten!

De snelle cake hoort als finale cake! :wink:

Vergeef me mijn scepsis tov Rubro en z'n vroege demo's. Maar deze bakjes deden mij, ondanks het verschil in uitwerking, meteen denken aan de Supernova van Geisha van vorig jaar. Dat leken in eerste instantie ook heerlijke rambakken en dikke vulling. Veel mensen zijn uiteindelijk teleurgesteld toen bleek dat ze bij de winkeliersdemo's uitermate slecht presteerde. Ik wacht nog even met aankopen tot begin december, we zijn al eerder op onze smoeltjes gegaan :wink:.

Vergeef me mijn scepsis tov Rubro en z'n vroege demo's. Maar deze bakjes deden mij, ondanks het verschil in uitwerking, meteen denken aan de Supernova van Geisha van vorig jaar. Dat leken in eerste instantie ook heerlijke rambakken en dikke vulling. Veel mensen zijn uiteindelijk teleurgesteld toen bleek dat ze bij de winkeliersdemo's uitermate slecht presteerde. Ik wacht nog even met aankopen tot begin december, we zijn al eerder op onze smoeltjes gegaan :wink:.

Ohja, want Rubro link je direct aan Mania...Foutje nummer één. Is er ooit een doorlontbak van Rubro in de Elite Brand series tegengevallen? Nah, volgens mij niet. Ik bestel hem gewoon lekker ;)

Ohja, want Rubro link je direct aan Mania...Foutje nummer één. Is er ooit een doorlontbak van Rubro in de Elite Brand series tegengevallen? Nah, volgens mij niet. Ik bestel hem gewoon lekker ;)

Niet in de Elite Brand serie. maar wel in de Adventures serie, bijv. de flacid cannon. presteerde op de rubro demo als een enorme goede box maar op een winkeliers demo viel die toch iets tegen.

In het bos van importeurs en 'wazige' dochter bv's ben ik blijkbaar ergens de draad kwijtgeraakt? Dan mag je mij vertellen hoe het wel zit. :wink:

Vroeg bestellen van nieuwe producten waar we nog (te) weinig vanaf weten heeft mij, op een zogenaamde korting na wellicht, nog nooit iets goeds opgeleverd. Vandaar mijn post. Als jij vroeg wilt bestellen, best natuurlijk. Wel graag de video's na afloop als blijkt dat je goed hebt gegokt :wink:. Het lijken op de eerste beelden inderdaad nette bakken, dat ben ik met je eens.

Back
Bovenaan