Event Imperial Blink Mix Cake 100's

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 934
Artikelnaam: EVENT IMPERIAL BLINK MIX CAKE 100'S
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Grof 100 shots blok met alleen maar grote blink effecten en gouden palmen. 4x 25 shots, totaal 1,5 kilo kruit.
Kartoninhoud:
Richtprijs: 139,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl
934_event_imperial_blink_mix_cake_100_s_rubro_vuur  werk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was ook een heerlijk box dit, prachtige blinkers zaten hier in verwerkt.
Tempo was precies goed, effecten lekker vol/groot en burst dikke prima.

Dit vind ik wel gaaf, oorlog! Eerste cake doet me denken aan Broekhoffs Extreme Spirit, ook de eerste cake. Blinkgeweld. Viel afgelopen oud en nieuw goed in de smaak. Altijd lastig op video te zien op video hoe fel de blinkers zijn, hier was het straatverlichtend, bij Extreme Spirit welteverstaan.

Liever had ik hier alleen maar blink gezien, silver, rood enz. Magoed. Deze combi is nog steeds erg gaaf. Blinkers zijn erg goed uitgevoerd naar mijn mening.

Liever had ik hier alleen maar blink gezien, silver, rood enz. Magoed. Deze combi is nog steeds erg gaaf. Blinkers zijn erg goed uitgevoerd naar mijn mening.

Eens, Imperial blink mix denk ik toch aan wisselende kleuren,maar vooral een boel blink.

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe cakebox met dikke en felle blinkers, geschoten tijdens de Rubro Winkeliersdemo:

lekkere rambox, daar houd ik wel van. Op film lijken de kleuren ook mooi helder. Ga ik in de gaten houden dus.
greetzz

Deze box kan ik aankomend weekend voor slechts €67.50 bestellen en dan krijg je er ook nog eens gratis vuurwerk bij. Lijkt me een mooie deal dacht ik zo!

Ik heb een aantal berichten verwijderd ivm reclame. Dit staan we niet toe, let daar even op aub.

Wat is dit nu voor een flauwekul. Reklame maken?? We hebben het hier over een leuke bak die je blijkbaar ergens kunt kopen voor een lage prijs en nu mag ineens niet aangegeven worden waar je dit kunt kopen?
We hebben dit altijd hier op dit forum gedaan. Of mag je alleen reklame maken van een selectief groepje verkopers? Kom op zeg... geen geouwehoer, zet gewoon hier neer waar je dat ding kunt kopen voor 67,50. Tjonge jonge zeg! Pfff

Back
Bovenaan