Event Immortal Gold 100s

Wat een apparaat! Effecten lijken anders, maar heeel dik.
Wij hebben gisteren stiekem de Transbomber geschoten en die leek in onze ogen ook een andere bak te zijn geworden dan de voorgaande versie. (Wel heel dik nog steeds). Zou dat komen omdat het product een soortement van opnieuw ontworpen moest worden door het kooi verhaal?

Een geweldige compound om (eindelijk) eens in de straat te hebben!

Wel redelijk wat verschil in burst en spreiding tussen verschillende effecten, maar er zaten echt effecten bij met een knetterharde burst en echt een mega spreiding. Heb echt boeketten gehad met een spreiding zo groot, die ik nog nooit hier in de straat gezien heb en ik had vanavond redelijk wat referentiemateriaal met 30mm tubes en echt hele dikke boeketten, maar sommige boeketten van de IG waren echt nog een stap daarboven.

De kleinere boeketten/effecten die er tussen zaten, waren op zich niet heel slecht uitgevoerd, maar hadden voor 30mm voor mijn gevoel wel net iets beter kunnen zijn. Contrast tussen de uitersten was misschien net iets te groot voor mooi.

Desalniettemin toch enorm van genoten en dik tevreden met mijn aankoop, maar dat wordt mogelijk ook wel een beetje beïnvloed door de hele gunstige aankoopprijs.

Na jaren twijfelen deze compound toch maar aangeschaft voor een superprijs in Breda. Geen spijt van gehad. Het weer was goed voor deze bak en ook de burst was lekker. Een toppertje!

Heb hem in 2023 gehad en in 2025. Laatstgenoemde batch was gevoelsmatig wel iets minder qua burst, maar doordat er minder wind was, was het echt een topbak uiteindelijk.

Ik had deze nog nooit gehad, en had er nog een gekooide versie van vorig jaar.
Wat een geweldige box is dit, dikke burst, hele grote effecten, en hij deed het prima ondanks een toenemende wind!

Back
Bovenaan