Esplendido

Is het iets voor ons als liefhebber? Waarschijnlijk niet
Buurman Jan kan immers wel zeggen dat die een mooie 30mm cake heeft aangeschaft voor een “prikkie”
Ik vind er wel wat van, al helemaal als het een standaard algemeen effect is.

Pescar a 12,50€ is ook aan de prijs maar wel uniek in zijn soort.

Kleiner budget ? Als je er 10 koopt heb je 60 schoten voor 150 euro, dit vind ik nou niet echt budgetachtig

150 euro vind ik geen klein budget, dat is meer dan wat de gemiddelde consument aan vuurwerk uitgeeft tijdens de verkoopdagen. Ben het wel met je eens als je dat bedrag kan uitgeven aan 1 product, je een betere compound kan vinden van 75 of 100 shots. En voor de liefhebbers zal er vast wel ergens een freakactie zijn of outlet waar je iets goedkopers kan vinden.

Als 12 jarige joch kan ik mij nog herinneren dat ik mijn eerste cake had gekocht. Mijn budget was toen ongeveer 30 euro en dat potje van 8 shots (zie video) was de hoogtepunt van mijn avond. Was wel een andere tijd waarin je als tiener nog voornamelijk rotjes, ratelbanden, babypijltjes en ander klein spul kocht. Maar denk dat de Esplendido ook flink indruk kan maken op de normale consument of de jeugd die slechts een paar tientjes te besteden hebben. In ieder geval meer indruk dan veel van de 20mm cakes die ook worden aangeboden tussen de 10-15 euro.

Ik denk inderdaad dat je deze in de categorie monster ride moet plaatsen, alleen prijstechnisch niet interessant omdat hij zichzelf de markt uit prijst. De monster ride had alles mee: caliber, effect grootte en voornamelijk prijs.
Ik hoop voor st8tement dat dit een succes gaat worden, al ben ik bang dat hij qua prijs niet meer interessant is.

Dit is toch top! Kom je met zo’n lullig klein potje aan zetten en blijkt het gewoon 30mm te zijn! I love it!:handsup:
Vind het concept erg leuk in ieder geval, blijf sowieso wel fan van de goed presterende kleinere cakes! Maakt het ook leuk voor de ‘gewone’ consument.

Ik heb zo juist het filmpje bekeken. Moet zeggen vind het prijstechnisch nog steeds te hoog.
Maar wil wel een compliment geven voor de uitwerking.
Ik hou van blinkers en kleur.
Dit is dan ook een potje maar mij smaak.
Ik zeg maak er een 16 schots versie van voor een schappelijke prijs en ik ben volledig om!
En wat is schappelijk. Nou in deze tijd 1.5€ per schot tot 1.75..
Dus tussen de 24 en 28 euro moet haalbaar zijn toch?

In de losse verkoop net ff meegenomen. Prijstechnisch zwaar, maar ach 30mm schots.
Wel jammer dat er om de tubes heen nog 40% lucht zit tot de verpakkingsdoos.. had dat nu niet iets anders gekunt?
Potje is breder dan hoog,maar voor de stabiliteit is dit zo niet beter..

Ik ben wel gecharmeerd van dit ding. Voor 13 euro te krijgen, en ik ben er vrij zeker van dat hier wel degelijk een markt voor is.

Voorbeeld is mijn dochter: die is, ook door papa, vrij snel door het cat. 1 tijdperk gegaan. Die wilde heel de 31e 'potjes afsteken', maar ik vond het zonde van mijn cakes van 30 euro in de vooravond. Dit soort cakes maken dan de avond compleet, ook bij een freak thuis.

Nou aan de tumpnail van het filmpje te zien is die cake helemaal niet zo klein haha. Ik zie hem nu voor het eerst, ziet er goed uit. Wel appart een 6 shots 30mm cake. Niet eerder gezien.

Eerste schot op de productfilm ziet er top uit, de rest haalt het daar niet bij.

Dan de prijs en tijdsduur meegenomen, is het toch een nogo.

(Zelfde vraagstuk als bij pescar, waarom niet gewoon 9 of 16 schots, zodat je niet onnodig lucht loopt te verschepen vanuit china)...

Back
Bovenaan