Ervaringen met de vuurwerkbril.

ik zeg altijd gewoon opdoen, kleine moeite en je ziet natuurlijk genoeg.
meeste mensen doen heb uiteraard niet op omdat het 'dom' is maar als je jou positie bij jouw vrienden/familie etc. belangrijker vindt dan jou ogen dan moet je daar ook de mogelijke gevolgen van inzien.
Heb hem elk jaar, altijd op.

ik zeg altijd gewoon opdoen, kleine moeite en je ziet natuurlijk genoeg.
meeste mensen doen heb uiteraard niet op omdat het 'dom' is maar als je jou positie bij jouw vrienden/familie etc. belangrijker vindt dan jou ogen dan moet je daar ook de mogelijke gevolgen van inzien.
Heb hem elk jaar, altijd op.

heb een bril nog, en die bril erover, deed gewoon te veel zeer aan de zijkanten van me hoofd,
en hij gleed iedere x van me neus

Dit jaar ook 's avonds op gedaan, ook als ik buurt rondjes maak. Vaak zie je ouders met kinderen staan, kinderen wel een vuurwerkbril op en de ouders niet.

Ach ik heb het idee als ik een bril op heb, ik zelf meer kan genieten van het vuurwerk.

Ook ik had de hele avond en nacht de vuurwerkbril op! Helaas zie ik nog steeds kinderen en ouderen naar buiten gaan zonder bril! ('s avonds en 's nachts) En dan zeuren om een vuurwerkverbod als ze wat in hun ogen krijgen..:frusty::bonk:

Sinds vorig jaar ook aan de bril gegaan, in het begin van de avond kreeg ik een gips stop uit een bombette in mijn oog, was geen fijne ervaring.
Ik zag dat als waarschuwing en heb gelijk een veiligheidsbril op gezet, dit jaar ook gedaan!

Back
Bovenaan