Er staat weer een poll op RTLnieuws.nl...

De mensen worden ook helemaal niet beïnvloed.. staat een mooi artikel naast van een Rotterdammer die gewond is geraakt na het afsteken van illegaal vuurwerk. Dan word je toch al sneller naar 'eens' getrokken lijkt me zo.

Ik heb mezelf de vraag gesteld, ik zou het echt niet weten. Het valt wel op dat diverse media, met de telegraaf voorop, zich alleen maar bezighouden met negatieve berichtgeving wat betreft vuurwerk. Positief nieuws melden ze weinig tot niet. De telegraaf heeft niet eens gemeld dat er geen vuurwerkverbod komt, waardoor al die telegraafgeiten nog steeds blijven mekkeren dat het verboden moet worden.

Haal dat 'wat betreft vuurwerk' ff weg, en je hebt het gros van de Nederlandse media in een zin samengevat.

Nieuws is het niet. Arno Bonte wil gewoon weer in het nieuws komen. De website voor het vuurwerkoverlast is ook gemaakt door een aantal gemeentelijke partijen van Groen- Links. Stemmers van deze pol die voor een verbod zijn zijn waarschijnlijk ook de Groen- Links kiezers. Gelukkig staan ze er zo slecht voor in de 2e kamer dat ze geen inbreng hebben. Handen af van onze traditie, punt!

Op naar de NUL zetels voor gl!

Back
Bovenaan