Hairy Harry
VWC lid
Voor de liefhebber: Op RTLnieuws .nl staat weer een poll en een ***verhaal sponsored bij A. Bonte...
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ook ik zag die arno bonte net op t.v had wel van hem gehoord (negatieveling) maar had er geen hoofd bij gezien.
wat een lelijk mannetje is dat he. weet zeker dat het een onzeker typje is zonder vrouw ( miss met man) en dat deze gast voeger op zeker gepest is.
daarom deze hetze tegen onze hobby. arno ga vooral zo door kneusje.
laten we het netjes houdenen gewoon deze man door middel van discussie en polls ervan overtuigen dat de vuurwerk traditie iets is wat behouden moet blijven
p.s laat duidelijk zijn dat ik hem ook niet uit nodig voor me verjaardag![]()
Ongelovelijk. 59% is weer voor!.
Deze poll moeten ze in de zomer eens houden.
Let maar eens op dat het dan ineens heel anders er uit ziet!.
Wat een doom denkers!!
Verbieden helpt nix.. Maak je het probleem alleen maar groter van!
de freak laat zich niet verlagen tot dit niveau.
wij hebben wel wat meer te doen ins ons leven dan polls invullen.
maarja als je de hele dag naar buiten zit te staren naar vogeltjes en die door een klap van vuurwerk wegvliegen en dat je enige dagbesteding is tsja dan zou ik ook pissig worden
en tsja voor die huisdieren het is niet leuk maar komop ga dan even een dagje weg.
met alcohol gaat het nog veel vaker fout
en overal kun je oog letsel oplopen dus moeten we maar de hele dag een hel gaan dragen ?
alcohol maakt een x aantal doden per week maar daar hoor je die artsen niet over.
nee haal dat beetje gezelligheid voor ons ook maar weg in het jaar dan gaan we allemaal lekker vogeltjes kijken op 31 dec !!
of zuipen en auto rijden ?
als er geen doden vallen op de 31e dan moeten we het wel een beetje compenseren
Welk belang heeft RTL bij een verbod op vuurwerk?
Stel jezelf die vraag eens.