Er staat weer een poll op RTLnieuws.nl...

Ik zag het stukje vanmorgen op tv met die lelijke kop van Bonte bleh.

De site van RTL nieuws kan ik niet opkomen.

Nieuws is het niet. Arno Bonte wil gewoon weer in het nieuws komen. De website voor het vuurwerkoverlast is ook gemaakt door een aantal gemeentelijke partijen van Groen- Links. Stemmers van deze pol die voor een verbod zijn zijn waarschijnlijk ook de Groen- Links kiezers. Gelukkig staan ze er zo slecht voor in de 2e kamer dat ze geen inbreng hebben. Handen af van onze traditie, punt!

Het is zeker geen nieuws meer, alleen komt die Bonte wel steeds vaker in het nieuws met zijn slappe verhaal. Dit soort polls worden door veel mensen wel gezien, dus een stem tegen kan nooit kwaad...

Die link is redelijk traag, maar je moet dan even via rtl.nl en dan bovenin - RTL Nieuws. Dan laadt hij veel sneller blijkbaar. Nu 60% voor een verbod dus nog even doorstemmen :).

www.rtlnieuws.nl werkt ook prima :)

ook ik zag die arno bonte net op t.v had wel van hem gehoord (negatieveling) maar had er geen hoofd bij gezien.
wat een lelijk mannetje is dat he. weet zeker dat het een onzeker typje is zonder vrouw ( miss met man) en dat deze gast voeger op zeker gepest is.
daarom deze hetze tegen onze hobby. arno ga vooral zo door kneusje.

ook ik zag die arno bonte net op t.v had wel van hem gehoord (negatieveling) maar had er geen hoofd bij gezien.
wat een lelijk mannetje is dat he. weet zeker dat het een onzeker typje is zonder vrouw ( miss met man) en dat deze gast voeger op zeker gepest is.
daarom deze hetze tegen onze hobby. arno ga vooral zo door kneusje.

laten we het netjes houden :-) en gewoon deze man door middel van discussie en polls ervan overtuigen dat de vuurwerk traditie iets is wat behouden moet blijven :-)

p.s laat duidelijk zijn dat ik hem ook niet uit nodig voor me verjaardag :p

Ongelovelijk. 59% is weer voor!.
Deze poll moeten ze in de zomer eens houden.
Let maar eens op dat het dan ineens heel anders er uit ziet!.
Wat een doom denkers!!
Verbieden helpt nix.. Maak je het probleem alleen maar groter van!

laten we het netjes houden :-) en gewoon deze man door middel van discussie en polls ervan overtuigen dat de vuurwerk traditie iets is wat behouden moet blijven :-)

p.s laat duidelijk zijn dat ik hem ook niet uit nodig voor me verjaardag :p

Het is zeker van belang om netjes te blijven, anders word je sowieso niet serieus genomen. Neemt natuurlijk niet weg dat je in normale taal deze man ook kan wijzen op zijn leugens die hij verspreid...

Wat een eikel zeg!!! Hij gaat maar door ongelovelijk deze man..... Ga de crisis oplossen man, dan doe je wat nuttigs.

Ongelovelijk. 59% is weer voor!.
Deze poll moeten ze in de zomer eens houden.
Let maar eens op dat het dan ineens heel anders er uit ziet!.
Wat een doom denkers!!
Verbieden helpt nix.. Maak je het probleem alleen maar groter van!

is allen maar een stijgende lijn vanmorgen was het nog 63% voor een verbod dus laat die freaks maak wakker worden :D

de freak laat zich niet verlagen tot dit niveau.
wij hebben wel wat meer te doen ins ons leven dan polls invullen.
maarja als je de hele dag naar buiten zit te staren naar vogeltjes en die door een klap van vuurwerk wegvliegen en dat je enige dagbesteding is tsja dan zou ik ook pissig worden :P
en tsja voor die huisdieren het is niet leuk maar komop ga dan even een dagje weg.
met alcohol gaat het nog veel vaker fout
en overal kun je oog letsel oplopen dus moeten we maar de hele dag een hel gaan dragen ?
alcohol maakt een x aantal doden per week maar daar hoor je die artsen niet over.
nee haal dat beetje gezelligheid voor ons ook maar weg in het jaar dan gaan we allemaal lekker vogeltjes kijken op 31 dec !!
of zuipen en auto rijden ?
als er geen doden vallen op de 31e dan moeten we het wel een beetje compenseren

Is weer een poll waarbij je, wanneer je je cookies verwijdert, opnieuw kan stemmen. Kortom, Arnie heeft misschien heel de nacht lang zijn cookies verwijdert en opnieuw gestemd. Heeft dus weinig waarde zo'n poll m.i.

de freak laat zich niet verlagen tot dit niveau.
wij hebben wel wat meer te doen ins ons leven dan polls invullen.
maarja als je de hele dag naar buiten zit te staren naar vogeltjes en die door een klap van vuurwerk wegvliegen en dat je enige dagbesteding is tsja dan zou ik ook pissig worden :P
en tsja voor die huisdieren het is niet leuk maar komop ga dan even een dagje weg.
met alcohol gaat het nog veel vaker fout
en overal kun je oog letsel oplopen dus moeten we maar de hele dag een hel gaan dragen ?
alcohol maakt een x aantal doden per week maar daar hoor je die artsen niet over.
nee haal dat beetje gezelligheid voor ons ook maar weg in het jaar dan gaan we allemaal lekker vogeltjes kijken op 31 dec !!
of zuipen en auto rijden ?
als er geen doden vallen op de 31e dan moeten we het wel een beetje compenseren

Een echte freak zal juist reageren, tegengas geven tegen dit soort mannetjes die met zijn leugentjes straks gewoon zijn zin krijgt. Een simpele druk op de knop, meer is het niet.

Mensen kunnen wel zeuren over dat hun huisdieren van slag raken van de knallen, en hierbij richting mij vooral op de mensen die hun honden overal laten schijten waar zelfs kinderen spelen:

Hebben jullie even pech!

En ja er zijn weer genoeg mensen die moeilijk doen, azijnpissers, beetje zeuren over knallen 's nachts...
Das toch vet, beetje sfeer creeeren...

Wat mij altijd wel opvalt bij deze polls, dat er net was meer mensen voor een verbod zijn voor het afsteken van vuurwerk.
Alleen laatst heeft de tweede kamer een onderzoek laten doen waar bij toch naar voor komt dat de meerderheid van de bevolking toch tegen een verbod is en dat lijkt me een representatief onderzoek. Dus wat voor mensen stemmen altijd op deze polls?

Ik denk dat het ontbreekt in het communiceren van de belangrijke feiten naar de consumenten toe. Waarom moeten we een verbod niet doen en wat zouden we kunnen aanpassen?

Ik bedoel, RTL4 zet nu in het nieuws dat een verbod op consumentenvuurwerk in Australie al langer bestaat. Echter is dit vanwege de kans op bosbranden en niet vanwege vuurwerkoverlast.

Welk belang heeft RTL bij een verbod op vuurwerk?
Stel jezelf die vraag eens.

Ik heb mezelf de vraag gesteld, ik zou het echt niet weten. Het valt wel op dat diverse media, met de telegraaf voorop, zich alleen maar bezighouden met negatieve berichtgeving wat betreft vuurwerk. Positief nieuws melden ze weinig tot niet. De telegraaf heeft niet eens gemeld dat er geen vuurwerkverbod komt, waardoor al die telegraafgeiten nog steeds blijven mekkeren dat het verboden moet worden.

Back
Bovenaan