Enzo Knol heeft spijt van vuurwerk in parkeergarage: 'Niet handig'

Ochoch, een youtuber steekt net als andere jaren weer wat vuurwerk af op een extreem domme manier en half vuurwerkcrew loopt hem weer te bedreigen. Doe normaal man met die laffe helden reacties hier.

Dat deze gast niet met vuurwerk om kan gaan weten we. Om hem daar nou voor in elkaar te willen slaan. Internethooligans.

Dat soort kneuzen hebben in hun eentje veel meer invloed dan alle goed bedoelde acties van VWC om vuurwerk weer naar het positieve te trekken samen.

Dan is het niet gek als d emoties oplopen

Idd als ik de kans krijg dan deel,ik graag een tik uit. Wij ons netjes aan de regels houden en meneer yt maar doen waar die zin in heeft. Dacht het niet.

Ja en dan de dag erna op het internet: 'vuurwerkliefhebber slaat Enzo Knol omdat hij vuurwerk op de verkeerde manier gebruikt'. Ben je net zo slecht bezig.

Ik snap dat dit onwijs dom is als persoon zijnde met een 'voorbeeldfunctie'... maar we moeten niet overdrijven vind ik. Er zijn er hier zat die al voor o&n vuurwerk afsteken, meer dan 25kg hebben en ook illegaal vuurwerk hebben. Zal mij vrij weinig boeien wat je doet... maar dan ben je net zo 'fout' bezig. En voor de vuurwerk haters zit er allemaal geen verschil in.

Youtube grijpt ook niet in. Aankomende december,gebeurt het weer. En dit is dan een "social influencer" Ook voor hun geldt,oorzaak en gevolg. Alleen niemand heeft invloed,op die paljas. Er wordt geen statement afgegeven. Hij volgt het nieuws,en social media ook toch? Dan moet je toch,met je botte harses beseffen,dat je totaal de mis ingaat. Dat je onderdeel bent,van de aversie die heerst. Ik zou me diep schamen.

Nog zo'n video van een van die vriendjes. In deze video gooien ze met thunderkings, zetten ze vuurpijlen expres schuin neer, steken af zonder vuurwerkbril en steken ze eerder af dan eigenlijk mag. Al is dat laatste voor velen niet echt een probleem ofzo, maar vind de andere 3 dingen wel vrij dom en te bedenken dat zijn gemiddelde doelgroep 12-jarige kinders zijn. Op deze manier zorg je nou niet echt dat de jeugd goed zal omgaan met vuurwerk...

Een knol is toch zo'n hersenloze wortel van een soort plant of gewas?
Hij heeft z'n achternaam wel mee deze aandachtsgeile idioot, alles voor de views en de clicks...sneue gast.

Door dit zulk mensen verknal je gewoon O&N voor anderen... wat een aandachtstrekker is deze kerel! Bah! Ik gun niet vaak mensen een stoot voor de kannes maar Enzoknol wel.

Niet alleen enzo is een idioot wat dit betreft. Maar ook de importeur(s) die hem blijkbaar blijven sponsoren. Laat maar zien hoeveel die ook om de tradities geven! Ook die gaat het alleen maar om het geld (zolang het nog kan)

Je pikt ze er allemaal tussenuit, complete collecties met als spoiler "10.000 euro vuurwerk"
De één nog gekker dan de ander.

Gesponsord door de vuurwerkbranche zelf. Wij kunnen ons wel druk maken over onze traditie maar wat heeft dat voor zin als de branche dat zelf niet eens doet?

Er zal toch zeker schade zijn in die parkeergarage aan plafond en muren.
Die is zeker niet veroorzaakt door achtergebleven roetveegpieten die tegen de muren aan zijn gerend :D
Voor die schade moet hij zeker opdraaien, geen geldboete want dat is voor deze mafketel kleingeld. Taakstrafje dan maar? Slaat hij met een YT filmpje ook munt uit...
Tja als mn auto erlangs zou staan kreeg ie inderdaad een knal tegen zn schedel ja, daar heb je hem dus wél mee.

Back
Bovenaan