Enschede 19-04-2009

Ik vond het jammer dat die concussions niet zo lang door gingen.
Het was dacht ik
- 5 in 3sec
- 5 in 2sec
- 5 in 1sec
(toch Horsebrand en oerendharD? zo was het toch?:rolleyes:)

Wat mij betreft mocht dat wel wat langer duren. Die kun je bijv. mooi op ritme schieten.:D
Ik ben nu al fan van die dingen:D

Dream Fireworks keep on the great work:applause:

Het waren wel iets meer dan 15 concussions haha... 1 persoon is er de hele dag mee bezig geweest voor ongeveer 2 seconde knallen. Het was veel werk, maar zeker leuk.

ja, zo was het jeroen13,7
maar het waren er dus iets meer..top,geweldige dingen.:cool:
------------------------------------------------------------

stukje uit de krant dagblad tubantia van vandaag,

Veel oh's en ah's bij afsluiting Paaskermis in het Volkspark

ENSCHEDE - ; Zo'n vijfduizend mensen hebben gisteravond in het Volkspark de vuurwerkshow, als afsluiting van de Paaskermis, bewonderd.
Sinds 2007 (Herfstkermis) is het vuurwerk terug in het Volkspark. Vanwege de ramp op 13 mei 2000 was vuurwerk jarenlang taboe. Zowel de harde knallen als het siervuurwerk vielen in de smaak. Veel jongelui hielden hun mobieltje de lucht in om de spectaculaire taferelen vast te leggen. Hoewel de show nog geen kwartier duurde, ging het leeuwendeel van de mensen tevreden naar huis. Dat doen vandaag ook de meeste kermisexploitanten. Vanwege het uitzonderlijk mooie weer hebben ze goede omzetten gedraaid

idd,zijn er nog filmpjes gemaakt in Enschede? :)
ik heb nog wel een aantal foto,s gemaakt.

dsc00004ren.jpg

dsc00001opb.jpg

dsc00002vxp.jpg

dsc00003edx.jpg

dsc00005kji.jpg

dsc00010lpb.jpg

dsc00011xzf.jpg

Ik vond het zeker een goede show.
Heb me uitstekend vermaakt.
Zaten veel mooie dingen in de show, de mooie candels, mines, goed gevulde lucht steeds en de afsluiter was geweldig.

Volgens mij is er wel een film gemaakt. Er stond in ieder geval wel iemand met een camera en statief op het veld . Dus film zal hier binnenkort wel gepost worden denk ik.

Back
Bovenaan