Doe je goed maar voir de meeste onmogelijk lijkt meIk heb voor ruim 2500 euro vuurwerk maar heb er nog geen kwart ervoor betaald..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Doe je goed maar voir de meeste onmogelijk lijkt meIk heb voor ruim 2500 euro vuurwerk maar heb er nog geen kwart ervoor betaald..
Ah jij begint al met omkoping nog voor t nodig is,slim bedachtOverigens probeer ik discussies hierover te voorkomen, door haar op haar verjaardag (vlak voor oud & nieuw) cadeaus te geven die dusdanig prijzig zijn dat ze gemopper over vuurwerk wel uit haar hoofd laat.
Haha die ken ik en dan is het ook nog eens het kleinste potje ever.Mijn vrouw vraagt niet naar de kosten dus hoef ook geen smoesjes te verzinnen. Andersom val ik wel van mijn stoel als ze af en toe met een crème thuiskomt van 250 euro,
Dat laatste vind ik altijd lastig, wil altijd graag laten zien wat ik nu weer heb gevonden voor de show hahaha. Ik heb in ieder geval mijn smoesjes boek weer even gevuld met alle inspiratie uit dit topicGeen smoes... nou vooruit dan; "als je heel het jaar door koopt is het véééééél goedkoper".
Verder vooral het onderwerp van gesprek veranderen als er teveel vragen gesteld worden![]()