Elements

moontan

VWC lid
http://www.vuurwerkblog.nl/105/elements-nieuw-vuurwerk/

Elements, nieuw vuurwerk!

Een nieuw stukje vuurwerk uit de Lidu-collectie: de Elements: klein van stuk (dat wil niets zeggen over de effecten) met een hele leuke prijs.

Artikelnummer: 824
Collectie: Lidu collectie
Afmetingen: 100 x 100 x 85 mm
Gewicht: 350 gram
Kruitgewicht: 80 gram
Effecten: Strobe, crackling, peony
Kleuren: Zilver, rood
EAN-code: 8717202638246
Verkoopadviesprijs: € 5,95
Film: Elements

824-elements-3d-i.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is natuurlijk goed nieuws.
Brave & Wichers komt met een uiterst goedkoop product op de markt.
Een stukje vuurwerk dat voor iedereen betaalbaar is.
Iedereen zal natuurlijk benieuwd zijn hoe dit potje er in werkelijkheid uit gaat zien.
We zullen het ongetwijfeld binnenkort mee gaan maken als de films van B&W online komen.

Lijkt me een leuk stukje vuurwerk. Voor die prijs kan het ook bijna alleen maar meevallen. Is er ook al bekend hoeveel schoten het heeft?

En over dat klein van stuk: ik heb liever een cake die er wat kleiner uitziet en mooie effecten heeft dan een cake van 1 meter die niet veel beter is dan een romeinse kaars. (maar wel ruim 100 euro kost).

:thumbsup:vuurwerkland zit dit jaar vol verassingen
ik wordt steeds nieuwgieriger

Laatst bewerkt:
Lijkt me een leuk stukje vuurwerk. Voor die prijs kan het ook bijna alleen maar meevallen. Is er ook al bekend hoeveel schoten het heeft?

En over dat klein van stuk: ik heb liever een cake die er wat kleiner uitziet en mooie effecten heeft dan een cake van 1 meter die niet veel beter is dan een romeinse kaars. (maar wel ruim 100 euro kost).

Op de doos zie ik 14 schoten staan:) rechts in het midden onder: Lidu

Zal wel een redelijke potje zijn rond de 5 € maar misschien gaat het ons verassen en komt het iets moois uit ! we wachten af :P

Deze cake had zulke kleine effecten dat ik erom moest lachen. De boekketjes bestaan uit een paar balletjes, hebben een schel burstknalletje en knallen heel laag. Het enige wat leuk zou kunnen zijn met dit potje is om het in een doorlontproject te verwerken, omdat de cake die erna komt dan zo mooi lijkt.

Back
Bovenaan