Krisvb
VWC lid
Hier zou ik heeeeeel graag zeg maar live beeld van hebben. Jezus wat ongekend tof! 3 stuksPoah, wat een dikke bak. En dan gaat ie hier ook nog eens per 3. Ongekend zin in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier zou ik heeeeeel graag zeg maar live beeld van hebben. Jezus wat ongekend tof! 3 stuksPoah, wat een dikke bak. En dan gaat ie hier ook nog eens per 3. Ongekend zin in!
Niet eens 14?Poah, wat een dikke bak. En dan gaat ie hier ook nog eens per 3. Ongekend zin in!

Dit vroeg ik mij ook al afKun je deze wel gewoon in een woonwijk afsteken? Tis wel een brede straat hier, msar toch..
Idem hier. Vorig jaar bij Kuiper fantastisch (windstil), vanavong gewoon erg goed. Iets last vd wind, maar was minimaal.Viel idd nog best te doen, hangtime niet zoals het zou kunnen zijn, maar toch genoten van dit brute stuk kwaliteitsvuurwerk. Topstuk.
Vond deze persoonlijker vele malen beter presteren dan de great wall![]()
hier 2 tegelijk van sensation 5dit was een heerlijke bak idd. Vond zelf de Sensation 5 die ik daarna afstak (weliswaar 4 tegelijk) nog een stukje spectaculairder
diikke volle luchten .