Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ging heerlijk los hier, heb 2 filmpjes gemaakt, maar kan ze niet uploaden vanaf mijn iPad naar hier:rolleyes:

3 Shells, paar heerlijke blokken/cakes, 2 leuke Duitse pijlen, veel fluit zooi, het ging er om precies 20:00 heerlijk aan toe en dat was vorige week ook al zo:) hoop dat men nog wat over houd voor O&n zelf.

Ging goed los hier (omgeving Den Haag), rond 20 vele cakes en zware dreunen. Daarna wat gerommel her en der. En dan moet het nog december worden,.. benieuwd of kerstbomen rauzen weer in ere hersteld wordt :holland:

Was op de bank in slaap gevallen, maar werd om 1 uur wakker geknald door een cake. Vond ik wel lief want in bed slapen is toch wel lekkerder. :yes:

Heerlijk zeg gister. Zit nu alle nieuwsberichten die erover gaan te bekijken. Mooie middelvinger naar het bizarre verbod :handsup:

Hier gisteren 1 cake gehoord zo rond 5 over 8. Verder niet veel bijzonders.

Vind het wel echt lachwekkend hoeveel politie er overal ingezet wordt voor een beetje vuurwerk... ze zijn helemaaaal gestoord!!

Mijn vrouw zei gisteren gelijk; moet jij niet wat afsteken? Maar ik hou me voorlopig in tot de 31e denk ik.

Hier ging het gisteren ook weer goed los hoor, bizar hoe groot het bereik is als je leest en zit dat het door heel NL los gaat.

Hier ging het gisteren rond 20.00 ook goed los. denk dat ik op 4/5 plekken vuurwerk hoorde wat voor een groot dorp niet een slechte score is denk ik. Ik heb zelf niet meegedaan met de protest actie.

Het was hier best stil, stiller dan andere jaren naar mijn gevoel maar de laatste week is het elke avond wel een knal, zaterdag zelf flink wat maar dan weer niet om 20:00

Hier is het elke avond wel raak. Niet alleen (harde) knallen maar ook cakes. Je hoort elke avond wel iets afgaan.

Wat is nu het doel van die 20.00uur protesten:

Ons laten horen of onze geliefde traditie verneuken?

Daar waar het gebeurd met siervuurwerk is het denk ik minder storend, dan op de plekken waar heel de avond geknald wordt.
Of dit nu knalcakes zijn of knalvuurwerk.

Wat is nu het doel van die 20.00uur protesten:

Ons laten horen of onze geliefde traditie verneuken?

Daar waar het gebeurd met siervuurwerk is het denk ik minder storend, dan op de plekken waar heel de avond geknald wordt.
Of dit nu knalcakes zijn of knalvuurwerk.

Voor mijn gevoel is de traditie al naar de kloten om het zo even te verwoorden. Ik doe zelf niet mee met de protesten, maar ik heb er weinig op tegen eigenlijk. Het is gewoon even om te laten zien dat de keuze van de overheid niet de slimste is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan