Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb tot nu toe denk ik 3 kleine cakes gezien. en 1 (10 km verderop- alleen de hemel lichtte helemaal op met alle kleuren) maar deze duurde iets langer.. paar minuten dus misschien met 'een speciale reden'.
Volgens mij nog geen geknal.
Gelukkig niet.
Het is zo ontzettend dubbel.. Ene kant.. super vet! maar het doet meer slecht dan goed en GroenLinks krijgt weer meer aanhangers. Jammer.
Hier begint het ook, vooral sier
Vanmiddag nog een of andere idioot die illegale knallers zat af te steken bij het heracles stadion, waar het vrij druk was omdat er oa een plus in het stadion zit...
Gisteravond leek er wel n soort van vuurwerk afgestoken te worden, maar na nader inzien bleek t gewoon de mist die iets deed met zo'n electriciteitskabel gedoe. Wel diverse knallen gehoord, niks gezien.
Hier is het elke dag raak ongeacht het tijd stip dat vind ik persoonlijk weer wat minder, maar verder het knalt er lekker op los, gister nog een complete show van iemand uit de buurt mogen mee maken, bleek dat er iemand jarig was
Tis weer raak vanavond zware klapen alleen dit keer geen politie in de buurt, het is weer een kwestie van tijd voor men zijn containers weer op zolder moet zetten.