Eerste knallen al gehoord ?

Heb tot nu toe denk ik 3 kleine cakes gezien. en 1 (10 km verderop- alleen de hemel lichtte helemaal op met alle kleuren) maar deze duurde iets langer.. paar minuten dus misschien met 'een speciale reden'.
Volgens mij nog geen geknal.
Gelukkig niet.

Het is zo ontzettend dubbel.. Ene kant.. super vet! maar het doet meer slecht dan goed en GroenLinks krijgt weer meer aanhangers. Jammer.

Hier begint het ook, vooral sier :)
Vanmiddag nog een of andere idioot die illegale knallers zat af te steken bij het heracles stadion, waar het vrij druk was omdat er oa een plus in het stadion zit...

Deze avond het eerste sier vuurwerk gehoord, helaas niets kunnen zien. Harde knallers hoor ik gelukkig nog niet hier.

Hier in de straat grote zware klappen tijdens dit bericht politie in de buurt maar houden zich alleen bezig met een of andere marathon in de buurt.

Gisteravond leek er wel n soort van vuurwerk afgestoken te worden, maar na nader inzien bleek t gewoon de mist die iets deed met zo'n electriciteitskabel gedoe. Wel diverse knallen gehoord, niks gezien.

Hier is het elke dag raak ongeacht het tijd stip dat vind ik persoonlijk weer wat minder, maar verder het knalt er lekker op los, gister nog een complete show van iemand uit de buurt mogen mee maken, bleek dat er iemand jarig was:p

Hier ook wel af en toe wat, maar word met de jaar rustiger hier.

normaal rond deze datum is het wel een stukje meer..

het valt ook best mee maar daar straks waren ze hier ook aan het knallen
maar al met al valt het reuze mee :)

Tis weer raak vanavond zware klapen alleen dit keer geen politie in de buurt, het is weer een kwestie van tijd voor men zijn containers weer op zolder moet zetten.

Back
Bovenaan