Stefano1997
VWC lid
Vrij rustig bij mij in de buurt, af en toe 's avonds een knalletje maar daar blijft het dan ook bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig hadden zij dan nog het fatsoen om te wachten tot na de demo.
Ik heb nu twee demo's bezocht waar enkele proleten met het IQ van een driedubbel geestelijke gehandicapte goudvis het nodig vonden om op slechts twee a drie meter van het publiek gigantische knallers af te steken.
Geen idee wat het waren, maar het was flink illegaal. Nitraatjes ken ik, die waren het niet. En dat doet er verder ook vrij weinig toe. Feit was dat enkele kinderen flink overstuur waren en de vaders er graag flink op los geslagen hadden.
De betreffende persoon had mazzel dat ie op tijd weg was en niemand wist waar het spul precies vandaan kwam want hij zou het terrein niet lopend verlaten hebben. En terecht...
Het is bij de wijkagent al jaren bekend wie de overlast veroorzaakt.
Vorige jaarwisseling liep dezelfde persoon met z'n zatte kop vrolijk shells op straat te strooien. Eenrichtingsverkeer, enkel mogelijkheid tot parkeren aan één kant van de straat en geen voortuintjes, dus maak maar een inschatting hoe smal de straat is en hoe gevaarlijk de situatie was.
Mja, vogelaarwijk/probleemwijk/achterstandswijk/krachtwijk/aandachtswijk, dan weet je het wel, he? Vooral als de wijkagent een beetje maatjes probeert te blijven met de overlastgevende personen om de situatie niet nog verder uit de hand te laten lopen.
En waarom niet? De persoon veroorzaakt overlast en verpest daarnaast mijn vuurwerkliefhebberij. Punt één is al reden genoeg om melding te maken.
Gelukkig hadden zij dan nog het fatsoen om te wachten tot na de demo.
Ik heb nu twee demo's bezocht waar enkele proleten met het IQ van een driedubbel geestelijke gehandicapte goudvis het nodig vonden om op slechts twee a drie meter van het publiek gigantische knallers af te steken.
Geen idee wat het waren, maar het was flink illegaal. Nitraatjes ken ik, die waren het niet. En dat doet er verder ook vrij weinig toe. Feit was dat enkele kinderen flink overstuur waren en de vaders er graag flink op los geslagen hadden.
De betreffende persoon had mazzel dat ie op tijd weg was en niemand wist waar het spul precies vandaan kwam want hij zou het terrein niet lopend verlaten hebben. En dat zou ik helemaal niet erg gevonden hebben...