Stuifie
VWC lid
Gisteravond was het in Haarlem ook erg luidruchtig..Denk dat een aantal mensen hier in de buurt zich vergist hebben er de datum en denken dat het oud en nieuw is. Wat wordt er veel gestookt deze avond zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gisteravond was het in Haarlem ook erg luidruchtig..Denk dat een aantal mensen hier in de buurt zich vergist hebben er de datum en denken dat het oud en nieuw is. Wat wordt er veel gestookt deze avond zeg.
Leef je een dag in de toekomst? Bij mij was het nog vrijdagavond.Het is weer zaterdag avond en het knalt behoorlijk hier.
Leef je een dag in de toekomst? Bij mij was het nog vrijdagavond.
Hier gaat weinig af in het oosten. Vd zomer hoorde je soms meer afgaan (maar dat had volgens insiders te maken met drugsdeal: bepaald tijdstip waarop iets afging betekent " ik heb weer voorraad beschikbaar".
Is dat rechts een paal voor een verkeersbordje met bijvoorbeeld “fietspad” er op?Hoor hier super veel knallen net dit buiten tegen gekomen Bekijk bijlage 1804315
Is een prullenbak maar komt dichtbij de 50mm tubes wel hoorIs dat rechts een paal voor een verkeersbordje met bijvoorbeeld “fietspad” er op?
Want dan is het een flinke knaap!