Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is weer zaterdag avond en het knalt behoorlijk hier.
Leef je een dag in de toekomst? Bij mij was het nog vrijdagavond.

Hier gaat weinig af in het oosten. Vd zomer hoorde je soms meer afgaan (maar dat had volgens insiders te maken met drugsdeal: bepaald tijdstip waarop iets afging betekent " ik heb weer voorraad beschikbaar".

Oh gister avond was ik dan inderdaad ff een dagje in de toekomst haha. Toe aan weekend waarschijnlijk, vandaag nog even vol houden en ik heb echt weekend.

Leef je een dag in de toekomst? Bij mij was het nog vrijdagavond.

Hier gaat weinig af in het oosten. Vd zomer hoorde je soms meer afgaan (maar dat had volgens insiders te maken met drugsdeal: bepaald tijdstip waarop iets afging betekent " ik heb weer voorraad beschikbaar".

Wie, wat, waar, wanneer en welk telefoonnummer? (Ik vraag dit voor een vriend)

Deventer bar weinig gehoord nog. saai

Hier is het ook nog best stilletjes,ik vermoed dat men liever warm bij de kachel zit binnen,dan dat er drang is om te stoken 😂

Gisteravond een niet normale harde knal bij mij in de wijk.
Ik heb wel even lopen vloeken, want dit is natuurlijk weer voer voor de anti vuurwerk figuren.
En aangezien je vanaf 1 november 'vuurwerkoverlast' kan melden in mijn gemeente.

En sta ik vorige week laf een doosje flashing kings te testen tussen de lege weilanden om niemand tot last te zijn.

Hier gister avond ook weer veel knallen gehoord. Gelukkig geen achterlijk harde knallen.

Gisteren avond een hele mooie cake de lucht in zien gaan. Afgelopen dagen veel knallen al hier in de buurt oud en nieuw komt dichter bij :handsup:

Werd hier in de buurt rond middernacht een grote mat afgestoken. Die hoor je bijna nooit buiten oud en nieuw om. Lekker geluidje :)

Ergens hier in de buurt was er gisteravond ook weer iemand,die een cake/compound had gevonden onder t vloerkleed. 😂
Geen idee wat t exact was,want ik kon t niet zien,wel horen.

De laatste dagen klinkt hier veel geknal op de avonden. De hond vind 't wat minder, ik vind het stiekem wel sfeervol nu het december is.

Het is hier sinds een week echt elke avond meerdere keren raak, Zelf gewoon cakes om 19:00 savonds, nog nooit meegemaakt zo vroeg al .

Hier zijn ze ook ontzettend aan het knallen. Echt flink wat knallen gehoord vandaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan