Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteravond nog een pot gehoord, niet gezien helaas:( Maar van de zomer heb ik wel klein showtje gezien. Iemand was jarig, je hoorde ze ook keihard zingen.
euhmmm 27 oktober
en knalt hier al als een gek
zelf nog 2 mooie vuurpijlen de lucht ingejachen met de trouwdag van me zus
een profesioneel block van een afstand gezien (niet van mij)
en een paar lawiene pijlen en groote knallers gehoord
Ja hoor, hier hoor je meerdere keren per week wel een lekkere knal. Afgelopen zaterdag was ik in een dorp verderop en daar waren ze nog een nitratencake of iets wat daar op leek aan het afsteken. Vanaf eind november-begin december gaat het er harder aan toe.
Na de 10-0 nederlaag tegen psv, won feyenoord gisteren weer is een keer. Was ook te merken, vóór en na de wedstrijd werden hier wat sierblokjes afgestoken
Een uurtje terug ongeveer, ik denk een nitraat en een vlinder. Ik vond het leuk weer, maar mijn hond niet...
Maar die jongens die het afstaken waren wel opgepakt, hoorde ik van men vader...
Af en toe een luide knal wat lijkt op zo'n Explod en dat soort gare knallers, af en toe een Cake maar verder zijn het volgens mij gewoon vaak rotjes of Putdeksels
yep hier wordt soms behoorlijk wat af geknalt .
een paar dagen geleden liep ik savonds de laatste ronde met de honden .
en plots hoorde ik in de verte een cake .
het geknalt bleeft wel even aan houden dus het zal wel geen kleintje zijn geweest .
wat ik wel een beetje jammer vond is dat ik wel vaagelijk de licht flitsen zag , maar jammer genoeg niet alles zien kon om dat er een stel bommen voor stonden
Elke ochtend rond de school als we staan te roken, dikke knallers,
en elke keer denkt de concierge dat ik het was omdat ik op school bekend sta als 'vuurwerkhans'