een aantal reacties die je kan lezen op rtvoost.nl
-------------------------------------------------------------
over buurman
zondag 25 december 2011 13:52
@De echte noabers in de Louis van Gasterenstraat.
hier sluit ik me bij aan dus noabers we doen een buit in het zakje wat vinden jullie er van?
De echte noabers in de Louis van Gasterenstraat
zondag 25 december 2011 13:49
Vuurwerk afsteken moet toch kunnen. Dat mensen uit Hengelo zo bekrompen doen. Als vuurwerk jaren lang illegaal wordt afgestoken in de buurt tijdens de jaarwisseling. En jezelf als noaber weet dat er in de buurt iemand is, die dat doet. Ga jij die persoon daar op aanspreken, of doe je het via een omweg en meldt het bij de politie? Deze man gaat nu door een hel. En zal zijn noabers nooit meer in vertrouwen kunnen nemen.
John L.
zondag 25 december 2011 12:49
Stel ze hadden hem NIET gepakt had hij dan aan de veiligheidseisen voldaan voor het afsteken van EVENEMENTEN vuurwerk tijdens de jaarwisseling ?
Publiek op voldoende afstand, afzetting en beveiliging van het gebied waar het vuurwerk wordt ontstoken, brandblussers rondom. NEE NEE daar denken ze natuurlijk niet aan en daar voldoen ze ook totaal niet aan. Eens gaat het een keer flink mis.
Je zal het maar aan zo'n "mongool" te danken hebben dat je dochter of zoon de rest van het leven met een rood/wit stokje over straat moet lopen en via braille boeken moet gaan "lezen"
Altijd maar klaar staan met die achterlijke opmerkingen "het moet toch kunnen" en "vaak ben je te bang" nee dit moet en dit hoort niet dus AANPAKKEN is de enige optie
buurman van de overkant
zondag 25 december 2011 12:48
@Chantal
laten we nu geen verweiten maken ik betaal wel mee aan de boete geen probleem.
ik doe er € 1000 bij ik zal mij wel melden op 31-12-2011 bij de man.
Zach
zondag 25 december 2011 12:05
En wij moeten geloven dat alles vernietigd is??? Laat me niet lachen, ambtenaren hebben het mooiste vuurwerk tijdens de jaarwisseling.
Laten we trouwens ophouden te roepen over de vuurwerkramp in Enschede.Is al zolang geleden en in de betreffende wijk wordt ook veel vuurwerk afgestoken.
Vuurwerk is voor de meeste liefhebbers traditie, wat maakt het uit dat iemand veel geld hier voor uitgeeft? En de rest van het jaar op zijn centen moet letten??Is het jouw probleem???NEE, dus niet klagen.
Fijne dagen!!!En knallend 2012 in!!!
Chantal
zondag 25 december 2011 11:57
@iemand uit de straat.
Jij hebt zeker de afgelopen jaren je ogen dichtgedaan.
Of was het stiekem toch wel mooi om te kijken.
Was gratis hé?
Ook nog even anoniem zijn werkgever vermelden.
Bah, wat zielig.
Die andere buurman uit de straat, die is tenminste eerlijk, kun jij van leren.
jeroen w
zondag 25 december 2011 10:56
de een koopt voor 2500 vuurwerk
en de ander rookt een pakje sigareten van 5 euro per dag ieder zijn hobby
we leven in een politie staat die wordt geleid door
de NWO mensen word wakker
laat je niet meer voor de gek houden word wakker
sta op en word neem actie
10 jeryycan's met benzine is net zo gevaarlijk