Eemnes 29-03-2008

moontan

VWC lid
VUURWERKSHOW EEMNES ZATERDAG 29 MAART 2008
AANVANG 22.00 UUR

Eemnes2008.jpg

Zijn er nog mensen uit het grote vuurwerklegioen/vuurwerkersgilde die naar deze show komen kijken?
Altijd leuk om elkaar te ontmoeten.
Ik ben van de partij.

Katan Vuurwerk uit Ulft gaat de show schieten.

Ik zal een weer eens aankijken, voor de afstand hoef ik het zeker niet te laten nee. :wink:
Ben benieuwd of we nog wat meer info kunnen krijgen. :rolleyes:

Hey! Voor dit soort informatie kom ik af en toe even langs hier op VWC :D

Ik denk dat ik wel even langs kom (mits het weer het toelaat; ik ga niet door de sneeuw fietsen vanuit Baarn). Heb wel zin in wat vuurwerk weer.

Gisterenavond in Eemnes geweest. En zeker de moeite waard.
Was 100% consumentenvuurwerk. Veel van Katan,s eigen lijn Profivuurwerk, maar ook Broekhoff. Show duurde 15 minuten en ik heb me prima vermaakt.
Valt onder de categorie kleine shows.
Ik hoefde er niet ver voor te rijden en dan is het helemaal ok.
Patrick Simonis (AFC Ajax) was er ook en volgens mij heeft hij ook beelden gemaakt.

Ik was er gisteravond ook bij! Jammer dat ik niet weet naar wie ik moet zoeken, anders hadden we nog even een praatje kunnen maken... Hoewel ik Patrick wel herkend zou moeten hebben, als mijn oog op hem was gevallen.

Er waren niet zo veel mensen eigelijk. Maar toch genoeg animo. De show viel mij heel niet tegen. Het duurder inderdaad maar 15 minuten, maar het was best heftig. Ik herkende inderdaad wel wat Broekhoff producten (waaronder de Bang 2 Bang en falling leaves), maar eigelijk erg weinig. Weet je zeker dat alles consumentenvuurwerk was, Moontan? Sommige effecten waren zó groot dat ik dat boven consumenten kaliber inschatte.
Twintig minuutjes fietsen had ik er i.i.g. best voor over ;)

Ik vond het zeker een geslaagd showtje.. Heb ze wel eens slechter gezien namelijk. Hier is het filmpje:

http://www.vuurwerkfan.nl/video/eemnes.html

(is wel met een HD cam gefilmd maar gedownsized naar flash. Ik ben echt nog aan t puzzelen hoe ik op een redelijke manier HD online kan zetten, zeker de wat langere shows als dit :angry:)

:bye:
Gisterenavond in Eemnes geweest. En zeker de moeite waard.
Was 100% consumentenvuurwerk. Veel van Katan,s eigen lijn Profivuurwerk, maar ook Broekhoff. Show duurde 15 minuten en ik heb me prima vermaakt.
Valt onder de categorie kleine shows.
Ik hoefde er niet ver voor te rijden en dan is het helemaal ok.
Patrick Simonis (AFC Ajax) was er ook en volgens mij heeft hij ook beelden gemaakt.

Ben ook nog even wezen kijken, voor concumenten vuurwerk inderdaad een leuk showtje.

Waar stond jij dan moontan? Ik had nog uitgekeken naar bekende maar kon niemand vinden helaas.

Pyro-D, en Dark Soul, jammer dat we elkaar niet hebben kunnen spreken.
Tijdens de show stond ik aan de zijkant met mijn schoenen in de blubber om het beter te kunnen zien :cry: en na afloop was iedereen snel vertrokken.

Was inderdaad allemaal consumentenvuurwerk. Na afloop op de schietplek geweest en even met de jongens van Katan gesproken. Die bevestigden mij dit.

AFC Ajax: bedankt voor het delen van het filmpje. Ziet er goed uit.

:bye:

Back
Bovenaan