Ecstatic [Box]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: SSB-100-B
Artikelnaam: Ecstatic
Bruto Gewicht: 14000 gram
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100 (4x25)
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 169,95 (2016)
Kartoneenheid: 4/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

30mm

Bekijk bijlage 28419

Laatst bewerkt door een moderator:
Afbeelding toegevoegd

Bijlagen

• SSB-100-B_ecstatic_3d.jpg
    SSB-100-B_ecstatic_3d.jpg
    258,1 KB · Weergaven: 0
Heb deze gekregen ipv de Vision of Ecstasy , tijdens het ophalen niet in de gaten gehad, heeft iemand deze op een demo gezien ? zoja hoe is de burst en effectgrootte ?

Zoals ik op dat demofilmpje zie is het tempo behoorlijk traag in vergelijking met de Vision Of Ecstasy baal hier wel van eigenlijk dat ik deze gekregen heb..

Heb deze gekregen ipv de Vision of Ecstasy , tijdens het ophalen niet in de gaten gehad, heeft iemand deze op een demo gezien ? zoja hoe is de burst en effectgrootte ?

Zoals ik op dat demofilmpje zie is het tempo behoorlijk traag in vergelijking met de Vision Of Ecstasy baal hier wel van eigenlijk dat ik deze gekregen heb..

vind hem minder warm saai. bel gewoon op naar orthen :)

Hier exact hetzelfde.
Iemand anders was voor mij de lijst aan het afvinken bij Valk - Nijverdal.
En dan lijkt om 07:00 uur op 29 december (kruitstress?) Estatic ineens wel erg veel op Vision of Ecstacy. Dus door Valk verkeerd klaar gezet, door hem en mijzelf niet goed genoeg gecontroleerd.

Een totaal andere box. Baal er eerlijk gezegd een klein beetje van.
Maar ik ga ze toch maar 1 voor 1 schieten.

Net zoals de andere Evo boxen een erg gaaf label. Mooie stevige dozen (zowel verpakking zelf, alsook het karton).

Ecstatic 001.jpg

De productieversie was gelukkig een aardig stukje vlotter dan degene op de productfilm. Zie de verschillen...
Heb ze netjes vloeiend doorgelont, niet overlappend. En op zo'n manier dat er geen vonkoverslag plaats kon vinden. Zie hier het resultaat (enigszins door de mist heen):

Wow, ik zag hier net een filmpje van en deze box mag ook wel wat meer onder de aandacht komen! Vind dit toch persoonlijk zo wel 1 van de betere boxen van Evolution. Ik zie de Purple haze er ook in verwerkt en ook wat blinkers, op die manier lijkt ie erg op de Rambam box! En het goud van de Spectacle box 100 zit er ook in. Dus een mengelmoes van alle toppers.

brocade king blue toevallig ook?
greetzzz

Wow, ik zag hier net een filmpje van en deze box mag ook wel wat meer onder de aandacht komen! Vind dit toch persoonlijk zo wel 1 van de betere boxen van Evolution. Ik zie de Purple haze er ook in verwerkt en ook wat blinkers, op die manier lijkt ie erg op de Rambam box! En het goud van de Spectacle box 100 zit er ook in. Dus een mengelmoes van alle toppers.

Zeker een mooie box

FILM

Even een opmerking ter info. Hier schieten cake 1 en 2 tegelijk en daarna cake 3 en 4 los.
Op deze manier ben je iets sneller klaar, maar ik vind dat deze box dit prima kan hebben en het denk ook wel dat i zo veel beter overkomt.

Back
Bovenaan