Eclipse of Roar *NIEUW 2025*

Het is een leuke aanvulling in de show in meervoud, maar standalone zeker niet overtuigend. Absoluut niet te vergelijken
met de versies van vroeger helaas.

Mee eens, zelfs per 2 maakte hij totaal geen indruk! Slap en kleine effecten. Je denkt dan idd dat het “zo wel tijdens de salvo’s” goed gaat komen, maar dat viel vies tegen! De enige tegenvaller die ik had.

Na eerder al gelezen te hebben dat de burst/boeketten van de EoR toch wat tegen vielen, had ik al besloten hem niet meer als één de afsluitende compounds te schieten. Toen ik gisteravond eens even zat te denken waarmee ik zou beginnen om 00:00u, opeens spontaan besloten deze bak dan maar juist als opening te gebruiken. Juist omdat er nog niet zoveel vuurwerk de lucht in is gegaan en mensen net pas begonnen zijn, kwam deze op dat moment best wel leuk en onverwachts uit de hoek.

Nee, absoluut geen finale blok, daar is hij echt te slap voor, maar door juist als allereerste te schieten om 00:00u, wanneer mensen net een beetje naar buiten druppelen en beginnen met hun eerste dingen af te steken, kwam hij best nog verrassend over!

Voor de duidelijkheid: ik had ook op veel meer gehoopt/gerekend van de compound, maar de spontane last minute ingeving om hem compleet anders in te zetten, is achteraf gezien denk ik voor mij nog de meest vermakelijke manier geweest.

Overigens: in deze uitvoering/kwaliteit zou ik hem absoluut niet nog een keer nemen!

Sorry, het geluid is kloten.. Maar het gaat om het idee. Mensen vonden dit geweldig hoor! Boeketten wat klein maar wel imposant! Voor 65ps prima maar ik zou ze denk ik niet weer halen.

Hierbij mijn beloofde filmpje. Ik film nooit zelf m’n vuurwerk dus mijn gezelschap heeft wat vastgelegd met de telefoon. Wel verticaal gefilmd helaas en scherpstellen duurt even, maar dat maakt voor deze compound niet zoveel uit want de boeketten zijn niet zo breed…

Deze had ik aan het einde van de Turbo Blink geknoopt:

De Turbo Blink ramde gewoon prima door, echt een lekker tempo met goede blink.

Deze bij het reserve aangestoken en hem doorgelont aan de Eclipse Of Roar.

Met me gekke hoofd helaas de Eclipse of Roar aan het reserve geknoopt maar dat mocht de pret niet drukken.

Los schieten? Nee.
Eventueel nog een keer kopen of iemand aanraden? Nee.

Helaas, deze bungelt aan de onderkant van mijn collectie wat betreft score.

Back
Bovenaan