[Dynasty] Witchcraft

Voordat ik hem zou afsteken zou ik eerst de wikkel eraf halen om te bewaren, ziet er bijzonder uit. En daarna er een dummy van maken.

13462607.aff88eb0.560.jpg

Ok, ik weet het zeker, en bedankt Morris:) Ik neem hem dit jaar alleen al voor het label. En maak er daarna een dummy van. Moet zeggen dat ik altijd wel van aparte effecten hou dus de wasp vind ik ook gewoon grappig om er tussendoor te schieten. Ook leuk voor de kids...

Grappig trouwens dat mijn laatste post van deze cake op Halloween 2011 was:)

Mooie foto's Cigar, bedankt! Wat Martijn zegt, als je hem niet om de effecten koopt moet je hem haast al om het label kopen.

Heeft iemand hem inmiddels in de straat ervaren?

Kreeg deze gratis bij mijn bestelling vandaar om de teleurstelling te verwerken dat de Killer Instinct er niet was.. Alleen al voor het label ben ik er blij om:) En natuurlijk gewoon een topactie. Ben benieuwd, leuk spul voor in de vooravond denk ik!

Wat zijn meningen toch gelukkig altijd subjectief. De dames vonden dit één van de mooiste bakken van de avond bij een budget van 650euro... Moet bekennen dat ik het ook een leuk ding vond tussendoor, komt er volgend jaar ook weer in, al is het alleen al maar voor de vrouwen!

Back
Bovenaan