[Dynasty] Super 4-16 [Ass.]

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Geschoten op een demo, gefilmd door Xtremerides!

Geweldig zien ze er uit zeg! Maar de laatste vind ik wat minder..

Hier is dit assortiment 49,90!? Belachelijke prijs vergeleken met de 37.95 die hier wordt genoemd!
MAAR alsnog neem ik ze :D Vind het gewoon super potten en als nog 12,50 per pot is nog te doen.

heb ze dit jaar in de collectie. erg mooie potten voor het geld als ik de filmpjes zo bekijk. meschien dat ik nog een keertje naar de winkel ga voor stars over paris. als finale potje =)

Deze potten waren magnifiek! echte toppers, zelfs beter dan heavy 3 zo durf ik te stellen!

Enorme boeketten, lekker laag, prachtige kleuren, harde bursts.

Ik vond degene met veel paars er in de mooiste, volgens mij was dat magician of iets dergelijks?

Ook dit is voor mij een 100% aanrader!

Dit assortiment is inderdaad super! Soort grote broer van de heavy 3(4en5) met echt mooie effecten. Deze potten komen er echt goed uit en bevatten veel mooie kleuren, geld zeker waard!

yep, toppers dit pakket. Groter dan de Heavy's en niet minder mooi dan de Stars. Met 4 voor €50 is dit echt een aanrader. Met de Sniper dé nieuwe topper van Wolff 2008, naar mijn mening

dit waren echt 4 hele mooien potten, ze waren de prijs zeker waard!!

lekker tempo, ontplofte laag met een groot boeket en een goede knal. ben zeer tevreden:) vind de combinatie van blauw met wit ook zeer geslaagd.

Ik zag dat dit topic een beetje aan het verstoffen is:sad:, onterecht want wat zijn dit goede cakes. Zelf durfde ik het vorig jaar niet aan om een pakket te kopen. Mijn buurman echter wel....nou ik heb het geweten ook :wink:. Grote boeketten en mooie effecten en even waren alle ogen in de straat op mijn buurman en de super 4-16 gericht. Zeker met meerdere tegelijk chaos gegarandeerd (mooi in V/W shape). Dit jaar geen twijfels meer, staan er nu 4 op de lijst :D.

Laatst bewerkt:
Drie tegelijk:

movie

Beste Vis,

Ik had eenzelfde project in gedachten, gewoon (3x super 4-16) per soort per 3 in W-shape schieten. Heb ik alleen een vraag aan jou:yes:. Hoe heb jij deze cakes in W-shape weggezet? Wat was jou constructie (eventuele foto's?) Ik hoor het graag!

Ik heb de afgelopen weken een paar keer goed naar de films van dit assortiment van 4 cake,s gekeken en ben van mening dat dit pakket qua prijs/kwaliteit een hele grote topper is. Goed gevulde cake,s met zeer mooie uitwerkingen.
Omgerekend 12,50 per cake, en met een beetje korting slechts 10,00
Ik heb voor dit jaar een pakket besteld.

Ik wou de demo films nog even downloaden, maar die links werken niet meer bij mij.. Ligt dat aan mij?

Ik heb de afgelopen weken een paar keer goed naar de films van dit assortiment van 4 cake,s gekeken en ben van mening dat dit pakket qua prijs/kwaliteit een hele grote topper is. Goed gevulde cake,s met zeer mooie uitwerkingen.
Omgerekend 12,50 per cake, en met een beetje korting slechts 10,00
Ik heb voor dit jaar een pakket besteld.

Zal je zeker geen spijt van krijgen en doordat ze niet zo heel hoog gaan lijken de effecten nog groter, echte aanrader dit:)

Back
Bovenaan