[Dynasty] Spitfire..

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1863
Artikelnaam: Spitfire
Netto gewicht: 96 gram
Aantal schoten: 16
Effectomschrijving: 16 shots multishot cake met meerdere bursteffecten; 1. komeet met rode staart die uitbarst in een rode peony met zilver strobe boeketten; 2 .komeet met groene staart die uitbarst in een groene peony met zilver strobe effecten
Tijdsduur: 30sec.
Stijghoogte: 25meter
Richtprijs: 8,20
Film: Film Wolff demoavond 2008

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor 8 euro heb je een hele leuke cake.
Klasse van Wolff dat ze dit soort producten op de markt zetten.
Ook de mensen met een kleine beurs wordt aan gedacht.

Als ik het filmpje zo bekijk doet deze mij denken aan de Aquila van Weco met die rode en groene boeketten om en om. Mag er voor 8,20 dan best wel zijn. Wel kleine boeketten echter, je kan wel zien dat er gezoomd wordt. Hoe bevalt de heren dit in het echt?

Edit: jullie staan op een behoorlijk afstand zo van diverse filmpjes af te zien. Vandaar dat zoomen nodig was? Zo ja, dan zit het met de producten dus gewoon meer dan goed.

:bye:

Laatst bewerkt:
We stonden op grote afstand van de schietplek
Daardoor lijken de boekketten misschien klein
Maar het is een leuke cake, schiet gekleurde peony,s met een goede burst.
Voor 8,20 goed te doen.

het op tijd bestellen van je vuurwerk resulteert vaker ook in goedkopere prijzen zoals acties met 10 % korting. dan kom je op een prijs van 7,50! echt heel goed te doen voor dit potje! bevat net geen 100 gram, maar is te vergelijken met een pot als lily magnolia:)

gegroet

.ιllιlı*xavier*lılılι.;105407 zei:
Argh, ik heb mijn lijst veel te vroeg gemaakt... alle nieuwe potten staan natuurlijk niet om dde site =(

nu je vuurwerk bestellen is vaak ook een beetje te vroeg, en waardoor je dus fouten maakt... want er worden zelfs nu nog prijswijziging of productwijzigingen aangebracht... meeste producten zijn door de keuring, maar nog niet alle... dus wacht nog fftjes, orienteer zo goed mogelijk op de vuurwerkproducten en maak volgende maand je keuze, dan zijn ook de meeste fikmpjes online!

terug op dit product.. erg goed product, voor 16 euro heb je bij wijze van spreken een 200 grams pot met 32 schoten! ongelofelijk toch hoe dit waar kan zijn!

Wat jammer dat ze er altijd 2 afsteken op zo'n demo. Maar bedankt voor het filmpje en ziet er idd goed uit voor die prijs.

Helaas ging deze fout bij mij. Bij de 2 na laatste tube viel waarschijnlijk de pot om zodat de laatste 2 tubes (met tube en al!) tussen de omstanders vlogen en daar explodeerden. Gelukkig geen lichamelijk letsel, alleen een aantal erg geschrokken mensen.

Dit gebeurde bij mij ook helaas, kan dus niets vertellen over de uitwerking van dit product.
Bij de eerste of tweede shot viel het potje al om,hebben dus flink moeten rennen en de bombettes vlogen overal naar toe.

Ik heb dit potje ook de lucht in zien gaan deze o&n en ik vond het een geweldig mooi ding. Ondanks de prijs nog een goede tijdsduur en redelijke effecten. :wink:

Back
Bovenaan