[Dynasty] Sniper

heb verleden jaar de sniper gehad en vond hem prachtig en groot in de straat en heb hem gisteren gezien dij de demo in ter aar was gewoon geweldig

Ik hoop niet dat wolff van deze cake die een topper was,een flopper heeft gemaakt.Dat zou dus echt dood zonde zijn.heel mijn finale project omzeep geholpen.

Gisteren gezien en net als op de demo van Wolff eerder dit jaar, heb ik toch het idee dat ie minder goed is... Hoewel het nog altijd een goede cake is, vond ik het geen wow-factor hebben gisteren. Jammer, hopelijk in de straat toch een groot succes, want heb er wel 2 voor dit jaar.

:bye:

En vanavond op korte afstand gezien in Naarden en dan blijkt ie toch wel weer dat mooie blokkie te zijn. :) Ja, ben toch blij dat ie in de straat zal staan per 2. :p

ik heb deze afgelopen zaterdag bij de demo in borculo gezien...maar vond hem inderdaad een stuk magerder dan vorig jaar.....erg jammer. Ik zal er dan ook geen meerdere van bestellen...

Ik weet niet of iemand dit kan beantwoorden, maar waarom is de kwaliteit nou ineens zo achteruit gegaan? Ik bedoel, hij was vorig jaar ontzettend goed, geweldige mines met prachtige crowns erboven, hij was toch goed zoals hij was?

Vergeet niet dat het maken van vuurwerk handwerk is en dat het in China gemaakt wordt. Ook kunnen slechtere grondstoffen en voor zorgen dat de cake minder wordt. Ik wilde de Sniper dit jaar nemen, maar ik denk dat ik em ga schrappen en dan 2x de Treasure Island ga nemen die is veel goedkoper(23,75 x 2=47,50) en je hebt 50 schoten i.p.v. 25 voor maar 5 euro meer.

Ondanks de goeie ervaring van vorig jaar heb ik hem na het zien bij de demo van Orthen vervangen door de Rubro Event cake no.2. Zo groot en vol als de sniper vorig jaar was, is ie dit jaar niet meer. De mines bleven goed, maar de crowns haalde de 'volheid' van verleden jaar niet meer.

Vorig jaar kon de sniper me niet overtuigen op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal. En dit jaar verwachte ik er niet al te veel van en vond ik hem eigenlijk wel weer heel mooi. Kan ook zijn dat er een versie van vorig jaar is geschoten!

ik was er eerst ook zo goed als zeker van dat ik de sniper dit jaar in mijn collectie zou hebben. maar na het zien van filmpjes en demo's heb ik toch besloten om andere producten te halen van de 42.50. het is toch veel geld voor één pot dus dan moet hij wel echt heel goed zijn, en dan vindt ik hem nu niet.

Ik vond hem bij de demo in Naarden niet echt tegenvallen.
De Sniper die ik daar zag was gewoon geproduceerd in 2009. Dus...heb hem gewoon
2x besteld:D
____________________-
LucaTM

Ik vond hem bij de demo in Naarden niet echt tegenvallen.
De Sniper die ik daar zag was gewoon geproduceerd in 2009. Dus...heb hem gewoon
2x besteld:D
____________________-
LucaTM

Ben ik helemaal met je eens Luca. Vind het nog steeds een moiie pot!Vond hem zeker niet tegenvallen en bij mij staat ie ook 2 x in de straat.

voor de genen die hem minder vonden, was er tijdens het schieten van de demo niet veel wind? vaak is dat ook een (negatieve) factor voor het afgeschoten vuurwerk.

Heeft iemand een filmpje van deze zogenaamde slechtere Sniper?

Ik geloof er namelijk geen r**t van. Wolff zal toch niet een gouden formule hebben verkloot.

Als je er recht onder staat zal het heus wel meevallen, ben ik van overtuigd:wink:

Hoe ver stonden ze er vanaf dan? Brocade's worden al gauw onduidelijk van een afstandje...

Bedankt voor het filmpje trouwens:wink:

Daar hoop ik dus ook op.
Jammer dat er geen 'straatfilmpjes' van genomen kunnen/mogen worden, dan weten we het 100% zeker. Feit is wel dat ie minder overkomt als op de oude filmpjes.

Daar hoop ik dus ook op.
Jammer dat er geen 'straatfilmpjes' van genomen kunnen/mogen worden, dan weten we het 100% zeker. Feit is wel dat ie minder overkomt als op de oude filmpjes.

ja maar er zijn zoveel invloeden geen 1 cake is het zelfde misschien was dit wel een missertje.
of had het weer invloed,met welke camera is het gefilmd,de afstand,cake vochtig je weet het niet kan zoveel zijn.

je moet deze cake gewoon kopen en zelf zien dan kan je oordelen :)

Na het lezen van deze reacties heb ik ook de Sniper niet gekocht. Wou deze 2x afsteken. Heb nu voor 2x Gorgeous gekozen van Bonfireworks. Als de prijs lager was geweest had ik het nog eens willen proberen, maar het is en blijft een dure cake in vergelijking met andere cakes dus wou de gok niet nemen. We zullen het zien na deze jaarwisseling!

Back
Bovenaan