[Dynasty] Mean Machines

de mean mashine is anders dan je op het filmpje ziet!
het is een leuk bakje en best een aan rader.

Ik had deze cake al een tijdje op het oog, verder nog iemand (naast Tigers die zn menig al heeft gegeven) ervaring met dit ding de afgelopen jaarwisseling?
Afgaande op de filmpjes is het een goede cake, lekker tempo, behoorlijke chaos:D en flinke bursts. Maargoed persoonlijke ervaringen zijn altijd beter dan filmpjes, dus laat maar horen!

Ik had deze cake al een tijdje op het oog, verder nog iemand (naast Tigers die zn menig al heeft gegeven) ervaring met dit ding de afgelopen jaarwisseling?
Afgaande op de filmpjes is het een goede cake, lekker tempo, behoorlijke chaos:D en flinke bursts. Maargoed persoonlijke ervaringen zijn altijd beter dan filmpjes, dus laat maar horen!

Aanschaffen dacombe ! Had deze fantastische bak voor 22 euro vorig jaar. Zeker door de prijs is dit een must have !!:sad:

Een volle lucht en een prima tempo en goede uitwerkingen. :bye:

er zit een mooie climax in deze pot. hij begint met een normale snelheid, en bouwt zich op naar een lekker vlot tempo. deze is geschoten op de vuurwerkdemo 2009 van Wolff Vuurwerk op 7 september j.l. misschien dat de jongens van de crew ze nog online kan zetten!

Dank voor de reacties. Ziet er inderdaad helemaal niet verkeerd uit, al helemaal als je naar die prijs gaat kijken :). Staat hoog op lijst.:yes:

Misschien een domme vraag.

Maar deze kost dit jaar, als die nog bestaat, 29 euro, of zal die dit jaar duurder worden? (IK vind het namelijk best wel een mooie pot:))

Zal vast niet veel duurder worden! Euro of 30, 31 misschien?
(ik zou toch voor de Planet Explosion gaan, langer en aparter, deze is nogal gewoontjes)

Langer...ja, aparter...ja, maar waar de Planet explosion in tekort schiet is de factor chaos/geweld op je oudjaarsavond. Iets wat Mean Machines dan weer wel biedt mijns inziens. Lekkere opbouw, behoorlijk snel een flink tempo en een constant goed gevulde lucht met allerlei effecten door elkaar. Dat maakt deze cake juist zo goed.
Maargoed, het is maar net waar je voorkeuren liggen :wink:.

Langer...ja, aparter...ja, maar waar de Planet explosion in tekort schiet is de factor chaos/geweld op je oudjaarsavond. Iets wat Mean Machines dan weer wel biedt mijns inziens. Lekkere opbouw, behoorlijk snel een flink tempo en een constant goed gevulde lucht met allerlei effecten door elkaar. Dat maakt deze cake juist zo goed.
Maargoed, het is maar net waar je voorkeuren liggen :wink:.

Daarnaast moet je voor de Planet Explosion bijna 10 of 12 euro extra betalen.

Vorig jaar gehad prachtige bak ! Mooie snelheidsopbouw ! Dit was de beste
nieuwkomer van Wolff in 2008.

Gewoon nemen want ik weet zeker dat niemand hier spijt van krijgt. :bye:

Hier is een straatfilmpje

movie

Vind het eigenlijk een soort van Battle lijken. Dan wel met andere effecten natuurlijk. Hierbij vind ik het rommelige, oftewel alles dwars door mekaar, een stuk beter uit de verf komen dan bij Battle!
Even kijken of ik deze neem, of toch voor Fire Surfer ga.

vond hem tegenvallen op de demo van laatst ik heb hem daarom ook maar niet genomen.
de boeketten vond ik mager voor dat geld en het tempo was ook niet zo als ik hem zou willen hebben. ik heb er nog wel een filmpje van maar heb problemen met het uploaden daarvan:(

Op het bovenstaande filmpje vind ik de boeketten niet klein overkomen.. Maar films kunnen bedriegen natuurlijk.
Misschien staat hij op mijn lijst voor volgend jaar, een twijfelgeval. Het schiet in een lekker tempo in ieder geval :)

Back
Bovenaan