[Dynasty] Mean Machines

Ook deze cake op het laatste moment in de collectie. Veel schoten maar standaard effecten. Het tempo gaat het om. De grootte van de boeketten was goed te doen met enkele positieve uitschieters. Er zat genoeg geweld in dit blokje. De buren staken halverwege hun Ceasar aan. Dus het is niet zo dat mijn Mean Machines nog meer schoten had. Dat ze in elkaar overliepen gaf alleen nog maar meer geweld in de straat. Hieronder mijn straatfilmpje 2011/2012 met dus een Ceasar ertussen door:

http://www.youtube.com/watch?v=rhwr_VVtoWo

Deze had weer een heerlijk opbouwend tempo vannacht. Voor 30 euro is dit echt een super pot! Aanrader!

2 Jaar later en 5,55 duurder. Blij dat ik hem in 2010 gehad heb voor de prijs van 29,95. De aantrekkelijkheid van dit blokje is inmiddels beduidend minder door flinke verschuiving in prijs kwaliteit verhouding.

Erg jammer!

2 Jaar later en 5,55 duurder. Blij dat ik hem in 2010 gehad heb voor de prijs van 29,95. De aantrekkelijkheid van dit blokje is inmiddels beduidend minder door flinke verschuiving in prijs kwaliteit verhouding.

Erg jammer!

Vorig jaar was hij ook € 29,95, maar dit jaar € 33,50. Vorig jaar was het een twijfelgeval en heb ik hem niet gehaald, dit jaar is het niet eens een twijfelgeval meer :(

Back
Bovenaan