[Dynasty] Mean Machines

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1610
Artikelnaam: Mean Machines
Netto gewicht: ... gram
Aantal schoten: 49
Effectomschrijving: Super heftige, zware 49 shots multi effect cake:
  1. zilveren glitter sterren.
  2. diep rode sterren tot crackling.
  3. groene glittersterren tot crackling.
  4. mooie blauwe sterrenboeketten eindigend in een chrysanthemumeffect.
Tijdsduur: 35-40 sec.
Effecthoogte: 30 meter
Verpakkingseenheid: 12/1
Richtprijs: €35,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

http://www.youtube.com/watch?v=culaFj49HQc[/YOUTUBE]

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
helemaal nog geen post over dit product, terwijl me dit product toch wel opvalt... 49 schoten met 490 gram kruit, dat is dus 10 per schot, niet verkeerd! beschrijving klinkt ook mooi en de prijs is een meevaller, slechts 29 euro... ik vind het alleen wel jamemr dat er geen filmpje van beschikbaar is, want het lijkt me een geweldig ding! voor nog geen 12,50 heb je omgerekend hier een 200 grams blok! ben benieuwd!

Klinkt zeker niet verkeerd! Met 10 gram/shot kunnen ze vast wel wat leuks doen! Zeker voor maar €29 klinkt dit niet verkeerd :) Ben erg benieuwd.

picture.php

wat je zegt znpyro , hoop mensen wachten op het filmpje als die er is zullen een hoop mensen hierop reageren.want voor het geld hoef je hem niet te laten staan

precies! de beschrijving op zich is al mooi, een 490 grams cake voor maar 29 euries... maargoed, er kunnen ook alleen dikke staarten en crackling staarten eruit komen, maar dat lijkt me sterk;)

Denk dat we beter op een filmpje kunnen wachten.
Klinkt zeker niet verkeerd 490 gram voor dat geld. :bye:

Ik denk dat dit een omlabeling is van de Century Warrior van Katan. Eigenlijk andersom, de Century Warrior is hiervan de omlabeling. http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7186

goed van je gezien, ik denk dat dat het is, Katan krijgt namelijk ook vuurwerk geleverd van Wolff Vuurwerk, dus het is meer een omlabeling van het originele product: Mean Machines. ziet er goed uit deze pot... dat wordt aan elkaar lonten:D

Ik twijfel of ik deze neem.
Hij heeft mooie grote effecten en heldere kleuren, maar hij komt op mij wat chaotisch over. Dat vind ik erg jammer, want het had een prachtpot kunnen zijn.

Ik denk dat ik naar wat anders ga kijken.

Ik twijfel of ik deze neem.
Hij heeft mooie grote effecten en heldere kleuren, maar hij komt op mij wat chaotisch over. Dat vind ik erg jammer, want het had een prachtpot kunnen zijn.

Ik denk dat ik naar wat anders ga kijken.

misschien is soms chaos helemaal niet erg... je ziet wel een duidelijke opbouw in snelheid en op het einde een geweldige finale... op oud en nieuw steek ik ook zo snel mogelijk al het mooie af zodat je toch de WOW effecten krijgt...:)

misschien is soms chaos helemaal niet erg... je ziet wel een duidelijke opbouw in snelheid en op het einde een geweldige finale... op oud en nieuw steek ik ook zo snel mogelijk al het mooie af zodat je toch de WOW effecten krijgt...:)

Helemaal mee eens.
Ik vind het alleen jammer dat je zoveel verschillende effecten in 1x in de lucht hebt, sommige effecten komen hierdoor niet goed toch hun recht, vind ik dan.

Wolff heeft nog genoeg andere mooie producten, dus deze laat ik staan:wink:

Helemaal mee eens.
Ik vind het alleen jammer dat je zoveel verschillende effecten in 1x in de lucht hebt, sommige effecten komen hierdoor niet goed toch hun recht, vind ik dan.

Wolff heeft nog genoeg andere mooie producten, dus deze laat ik staan:wink:

hieropvolgend geef ik jou weer gelijk, want ik vind het persoonlijk ook jammer dat er teveel wordt gecombineerd, omdat het vrij lastig is om een leuke opbouwnde show te maken met verschillende " thema's " zoals eerst kleine peony's, dan allemaal crackling, dan palmen, etc etc.

toch blijft het dan een leuke cake, ook voor de vroege avond, waar je geweldig veel bekijks bij krijgt!!!

heb hem gehad.
om een uur of 10 afgestoken dan is het wel een geweld hor!
harde klappen groote boeketten maar een btj rommelig vond ik
voor de vooravond een schitterend stuk vuurwerk maar voor 12 uur denk ik dat tie een btj saai is

Back
Bovenaan