[Dynasty] Locomotion

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
wolffdemo1109060027vwcrc7.jpg

Artikelnummer: 1623
Artikelnaam: Locomotion
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 53 Schots
Effectomschrijving: 10 shots silver tail with whistle, 10 shots crack white glittering tail crack purple star green glittering, crack rainy tail crack white glittering, silver rain, crack crown, crack red flower rain
Prijs: €54,-
Verpakkingseenheid: 4/1
Afmetingen: 255x220x170mm
Film: Vuurwerktoko.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Heb deze pot ook gezien en vond hem maar niks, weet niet of het een verkeerde versie ofzo was maar de effecten waren veel langzamer dan in het filmpje. Alles kwam er stap voor stap uit zeg maar en niet door elkaar zoals op het filmpje.

Jammer dat deze zo snel voorbij is (aan het filmpje te zien) maar moet wel zeggen dat er een goede finale in zit met zeer dikke gouden palm effecten. Zou er geen 52 euro voor willen neerleggen maar daarbuiten is het wel een 500 grams pot en daarvoor willen ze al snel 80 euro voor vragen.

bij deze cake wordt duidelijk dat wolff goed is in cake's bedenken maar ze zijn blijkbaar niet goed in het bedenken dat er maar weinig mensen zijn die 52 euro gaan betalen voor 20 seconde vuurwerk , hoe heftig het dan ook is .
:bye::bye::bye:

Deze staat sowiezo weer op m'n lijstje dit jaar, vorig jaar ook gehad en goed bevallen, en inderdaad het einde is gewoon top, de laatste 6 shoten maken hem gewoon af :rolleyes: :D

Later

:bye:

Hmm, ik vind hem wat onverdeeld. Ik had liever wat minder fluiters gezien, maar dan verdeeld over de hele cake tot de finale. En in plaats daar van wat meer blinkers.
Het einde is echt grandioos, en dat overschaduwt het begin nogal. Maar ik vind 54 euro een goede prijs hoor.

Hmm, ik vind hem wat onverdeeld. Ik had liever wat minder fluiters gezien, maar dan verdeeld over de hele cake tot de finale. En in plaats daar van wat meer blinkers.
Het einde is echt grandioos, en dat overschaduwt het begin nogal. Maar ik vind 54 euro een goede prijs hoor.

Meer dan honderd gulden in een halve minuut weg geschoten? Daar gaat je welverdiende geld. Nee dit is echt dat bedrag niet waard. Maar dat heb ik bij meer vuurwerk zo. Ik koop dan liever wat meer kleinere potjes met goede effecten en een lekker tempo (lees: 7x Thor messier) in plaats van dit geval dat in mijn ogen wel mooi is maar gewoon niet dit bedrag.

ook deze gezien vandaag bij de demo in naarden,op de film vind ik hem er nog redelijk uit zien,niet goed maar redelijk.
maar hem nu live aan het werk gezien te hebben zeg ik wat een bagger pauper bak pff echt een slechte cake"en dat lag niet alleen aan het weer" ik vind hem echt heel erg slecht, slechte prijs kwaliteits verhouding

En waarom vind je eze cake erg slecht, zijn de effecten heel klein of is het tempo niet goed i.o.d?

dat hier niet meer positieve reacties over zijn vind ik eigenlijk onbegrijpelijk.

zoveel liefhebbers zijn er van de sky screamers / jet stream van beko....deze cake lijkt daar toch best op?

er zit zelfs nog meer variatie in.

graag reacties :D

zoveel liefhebbers zijn er van de sky screamers / jet stream van beko....deze cake lijkt daar toch best op?

er zit zelfs nog meer variatie in.

graag reacties :D

Vergelijkbaar met de Sky Screamers/jet stream? ben ik het niet mee eens.

Ten eerste zijn de fluiters in deze cake totaal anders, dus niet de krijs van de sky screamers en jet stream.

Ten tweede heeft deze cake enkel fluiters in het begin en de jet stream en sky screamers constand.

Neemt niet weg dat dit een prachtige cake is:)
Zeker een toppertje, alleen stopte hij er bij ons mee na 2 fluiters :p

Ik hebdeze cake 2 jaar achterelkaar gehad,maar zal hem dit jaar niet weer nemen.
Bij mij schoten ze sneller en de finale was gewoon super.
Volgorde was: eerst fluiters
daarna fluiters met kleine effecten
finale Palm met rood er strak voorlangs(en die palmpjes waren zeer dik)
Hopen dat ie volgend jaar wel weer ok is!

op het product filmpje lijkt dit een top cake maar
jammer dat ik aardig wat reacties lees over de kwalitijd!
erg jammer!
nu twijfel ik want als deze het doet zoals hij moet zijn is dit een top cake met een gruwelijke finale!
maar als hij het niet doet (wat ik geregeld lees en hoor)
dan is hij zijn geld niet waard!

Back
Bovenaan