[Dynasty] Golden Salute

Hij dreunt inderdaad heerlijk. Had van mij alleen iets meer tempo in gemogen en een finale van bv. 10 schoten.

Inderdaad, ik vond de Silver Salute vele malen beter dan de Golden Salute.
Maar goed, laten we het hier bij de Golden Salute houden.

Ik heb begrepen bij de demo van Wolff dat ze daar niet de goede versie hebben afgestoken.
Ik wacht dus even af, als de winkels demo's gaan beginnen

je kan altijd beter de demo avonden afwachten. naar onze ervaring was de golden salute velen malen harder, want als je deze beetje hard op de speaker zet, en de golden salute na de silver salute laat afspelen, dan hoor je duidelijke verschillen en Echo ook van de golden salute, dat donderd echt door...

beetje zelfde verhaal als de dragsters vorig jaar, ff afwachten!

Hoe kan dat nou?!

Hoe kan dat nou?!

Hier begrijp ik niets van, op de Silver Salute staat "maximale knal" en dat geloof ik, dat ding gaat echt goed hard! Maar een pot met 50 schoten met een nòg hardere knal, dat geloof ik niet. Je kan tocht niet met 10 gram zo`n harde knal maken, het verbaasde mij al dat er in een tube van de Silver salute maar 15 gram zit. En, er was toch ook een regel dat er 2 gram flash in een tube mag zitten. Kan een expert misschien vertellen hoe het nou zit met die 2 potten en met de inhoud (zou niet geheim moeten zijn, want het zal wel gewoon getest zijn.)

Laatst bewerkt:
Hier begrijp ik niets van, op de Silver Salute staat "maximale knal" en dat geloof ik, dat ding gaat echt goed hard! Maar een pot met 50 schoten met een nòg hardere knal, dat geloof ik niet. Je kan tocht niet met 10 gram zo`n harde knal maken, het verbaasde mij al dat er in een tube van de Silver salute maar 15 gram zit. En, er was toch ook een regel dat er 2 gram flash in een tube mag zitten. Kan een expert misschien vertellen hoe het nou zit met die 2 potten en met de inhoud (zou niet geheim moeten zijn, want het zal wel gewoon getest zijn.)

Bij de silver salute word er ook een x aantal grammen voor de mine en het boeketje gebruikt. Ik denk dat het bij de golden salute zo is dat er kruit voor de lichtkogel+ beetje crackling wordt gebruikt!

Ik heb begrepen bij de demo van Wolff dat ze daar niet de goede versie hebben afgestoken.
Ik wacht dus even af, als de winkels demo's gaan beginnen

Versies ? er bestaadt toch maar 1 soort Golden Salute :frusty:

Even nog iets... deze met de Silver Salute vergelijken is niet op zijn plaats, 2 totaal andere cakes.

Versies ? er bestaadt toch maar 1 soort Golden Salute :frusty:

Even nog iets... deze met de Silver Salute vergelijken is niet op zijn plaats, 2 totaal andere cakes.

Dit zal dan waarschijnlijk een sample vanuit China zijn geweest, dus geen een uit de voorraad. De komende winkeldemo's merken we het snel genoeg. :)

Dit Bolkje is bij vuurwerk Middenmeer 29,50 euro !!!

Laatst bewerkt:
Denk het niet EschR want, de Mean machines is ook maar 16 euro + de site staat albijna 10 dagen online?

Back
Bovenaan