[Dynasty] El Dorado

Heeft ook met meerdere Factoren te maken.
Maar kijk eens na de Palmpjes.
Die lijken me op het eerste filmpje veel straker uitgewerkt en breder/beter van versprijding.
tis een leuke cake hoor daar niet van..
Ja ik weet ut ik kijk heel kritiesch..
(doe ik expres want zo weet de importeur dat het altijd beter kan) :wink: :D

heb hem net in de showroom zien staan, zeker vastzetten maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. al werd het op een kleine demo in de buurt niet gedaan wat resulteerde in een schot tussen het publiek. wat aan de andere kant ook wel goed was aangezien er jongetjes stonden die met sterretjes gooiden (laat ze maar eens zien wat vuurwerk kan doen). maar ik dwaal af.
vond het een erg leuke cake, goede dikke crackling en een lekkere mine eronder.
vind het alleen wel jammer dat er niet gewoon een 16sh met finale van gemaakt is.
maar dit heeft ongetwijfeld met de collectie-opbouw te maken van kleinere budget cakes.

Vond hem weer goed op de demo van mantel. erg leuk potje voor het geld en dus vooral voor in de vooravond.

(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Niet alleen in de vooravond hoor. Ik heb deze tijdens de demo ervaren en was zeer tevreden. Voor de gemiddelde consument is dit een topper. Voor een tientje heb je een stukje vuurwerk wat je niet snel bij een andere importeur krijgt volgens mij.

wat een mooi potje was dit zeg, niet zoveel schoten, maar wel mooi en goed, is voor herhaling vatbaar

Zeker een leuke pot! Ik vond de crackling die er eerst uit kwam wat laag bij de grond en een beetje storend, maar goede grote effecten.

Echt een geweldige cake!! heerlijke crackling! en een mooi palm effect!

Echt een AANRADER!!

--pyro99:bye:

13462602.98f13878.560.jpg

Back
Bovenaan