[Dynasty] El Dorado

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1860
Artikelnaam: El dorado
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 122 gram
Aantal Schoten: 9
Effectomschrijving: 9 schots crackling mine met daarboven crackling palmtree!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €9,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

eldorado_763733.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film van 21 okt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Hey, dit is wel een leukertje :) De eerste nieuwe Wolff cake die ik de moeite waard vind. Een euro per schot en lekker veel kruit. Het crackling is (op de film) goed hard. Een erg lekker tempo van geluid ontstaat er nu door die mine!
Ik houd hem in de gaten op een demo. Altijd afwachten hoe hij écht presteert, omdat ik de China films nooit 100% vertrouw. Maar dit geeft hoop :)

deze is dan wel erg lekker. Klein potje. toch meer dan tien gram per tube. en lekker crackling. Gelijk onthouden.
greetzz

Toch leuk dat Wolff zich staande weet te houden wat betreft de kleine, maar ó zo goede budgetcakes. Dat bewijzen zowel de El Dorado als Wanted!

Een 'leukertje' inderdaad, ook deze staat op de lijst :)

Kijk een heerlijk cake die een heerlijk cracling heeft die de effecten niet wegdrukt, want die blijf je haarscherp door de crackling heen zien.

idd ja deze cake heeft echt hele dikke palmen .
en dat voor 10 euro zoals er wordt gezegd ,vindt ik dat echt niet gek hoor . :D

Vind dat wolff weer lekker bezig is! Voor 10euro is dit zeker een topper.

Ze hebben dan de super8-16 , en die potjes kosten 10euro per stuk. Deze is echt stukken mooier dan die priegel potjes en heeft dan dezelfde prijs. Ik weet wel wat ik dan ga kopen..:)

dit is een potje wat het mi goed gaat doen in de verkoop, voor €10 kan je deze niet laten staan.

Back
Bovenaan