[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Afgelopen jaar heb ik toch maar de gok genomen om 3 pakjes te nemen. Wat een teleurstelling was dit weer zeg. Die chinezen dachten zeker ook die donker groene zijn bagger dus we doen er een lichtgroen label om. Hopelijk doen ze er de volgende keer ook meer/beter kruit in. Dit jaar sla ik ze zeker weten over.

Foto van de 2012 versie dus:
IMG_0386.jpg

Wolff begrijp het nou!!
Wij willen de oude kwaliteid terug zoals 2008 t/m 2010!!
Zoals op dit filmpje!(de 2e pijl)

En Wolff als jullie dan tog bezig zijn...
Doe er meteen een eind knallertje er in monteren. (als extra goed makertje voor de slechtere jaren)
Dan krijg je zoiets:p
(zo weer een goede reden om me filmpies te posten:p)

Maar zonder gekheid..
Ik wens de oude kwalliteid echt terrug!
Ik mis ze nu al enorm!
Helaas zijn me oude nu ook op.. dus Wolff help ons als liefhebber!!!!!

Iemand die nauw contact heeft met Wolff en misschien kan vertellen of deze pijlen dit jaar weer in top conditie te koop zijn? Waarom zou Wolff deze superpijlen nou zo verpesten? Lijkt me toch dat er ook actie ondernomen moet worden om deze pijlen weer te laten presteren zoals ze dat vroeger deden...

Heb alleen nog 2 pakken van de 'nieuwe' flutversie.
Kan ze hier nergens in de buurt meer vinden (Enschede).
Op zoek naar een volwaardige vervanger dan maar..dus als iemand een tip heeft.

Zover ik weet zijn er eigenlijk niet echt vervangers. Wat mij betreft is er een gaatje in de markt ontstaan na de achteruitgang van kwaliteit.
De vraag is alleen welk bedrijf gaat proberen dit soort pijlen op de markt te zetten.

Ik kan er nogsteeds aan komen, ieder jaar gek genoeg. En dan zelfs de goede versie.
Ik heb er ook nog 2 pakken dummies van liggen.

de screaming girls waren van Evuco dus logisch dat je die niet meer tegenkomt. Valk had toen zo'n beetje alles van Evuco opgekocht, en dat is helderop wat jaren geleden. Maar 1 ding snap ik eigenlijk niet. de cruise rockets kunnen ze niet meer in de goeie versie maken, maar het strikeforce pakket gaat wel net zo hard als de ouwe cruise rockets, alleen is die duurder. (alhoewel iets meer pijlen natuurlijk)

Dan heb je mooi mazzel. Hier in de buurt (Oost-NL) is ie al jaren niet meer te vinden. Net als Sun Warrior en Screaming Girls... welke zaak had je ze gekocht dan?
Bij Sparkles vuurwerk in Sittard, de eigenaar woont zelf bij me om de hoek dus daar krijg ik altijd veel info over Wolff producten van te horen.

Ik had gelukkig nog een goed pakje om te stoken dit jaar.
Echt eeuwig zonde dat ze er niet meer zijn in de oude kwaliteit.
Wat een enorme toppers waren dit zeg, ongekend.

Ik heb er drie afgestoken dit jaar. en heb er nog drie voor volgend jaar. Kan geen afscheid nemen van de goede versie ;-)
Maar idd eeuwig zonde dat ze niet meer in goede staat hersteld kan worden.
greetzz

Ik had hier een pakje van gekregen bi 123vuurwerk, de 2012 versie. Ook al waren deze pijlen vroeger velen malen beter ik vond ze niet eens zo slecht als gedacht. Als ik ze volgend jaar voor een mooi prijsje kan krijgen koop ik ze mischien nog wel een keer.

Wat me wel opviel was dat deze pijlen best hard naar beneden vallen en sommigen bleven gewoon in het gras steken.

Back
Bovenaan