[Dynasty] Crackling Venice

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1634
Artikelnaam: Crackling Venice
Netto gewicht: 500 gram
Aantal schoten: 60
Effectomschrijving: Rode komeet met rode crackling,groene komeet met groene crackling,lemon komeet met lemon crackling,paarse komeet met paarse crackling,grootse crackling finale
Verpakkingseenheid: 4/1
Adviesprijs: €55,-
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Zohee, echt een mooie cake zeg, het label dan! Prachtig gewoon! Hoop dat de uitwerkingen net zo mooi zijn :)

Wat een ding dit zeg, verrassingsdoos haha.
Hij heeft constant crackling, wel goede, kleuren comets erdoor, dat in 4 kleuren, maar het tempo is dan wel wat laag. Hij begint namelijk schot voor schot, dan denk je al na een aantal schoten "dit mag sneller", dan blijft het zo doorgaan en denk je dat het niet zo'n topper is, maar dan... Hij gaat dan over in een moordend tempo, volle bak crackling haha, geniaal gewoon!
Ja, toch wel een van de persoonlijke favorieten van de avond. :D

Ik vond de crakling ook erg groot bij deze cake...zo waren er nog wel een paar cakes waarvan de effecten echt groot waren! Mijn complimenten!

Dit is idd een verrassingscake.

Hij begint echt langzaam en op een gegeven moment heb je zoiets van pffffff
Maar dan gaat die in de verrsnelling en dan is het 1 grote crackling gaos.

Ook deze is bij mij van de partij.

grtz
Pyromaniac 1975

Welke aap ging er zo uit zijn dak op 1.23 :D
Verder is dit een goeie cake om het publiek te vermaken. Je verwacht dit eigenlijk niet op het eind. Prijs is wel iets te hoog, alsof crackling zo duur is maar goed. Het is maar een adviesprijs.

Heerlijke crackling flowerbed, doet me toch wat denken aan de Phantom van Hardix.
De versnelling op het eind en de finale maken het af.

Top !

:thumbsup:

Welke aap ging er zo uit zijn dak op 1.23 :D
Verder is dit een goeie cake om het publiek te vermaken. Je verwacht dit eigenlijk niet op het eind. Prijs is wel iets te hoog, alsof crackling zo duur is maar goed. Het is maar een adviesprijs.

Haha het is inderdaad een rar lach!
Maar ik vind de prjs eerlijk gezegt nog wel meevallen, kijk wat je er voor krijgt! Een pot waarbij iedereen eerst zegt ''nou leuk zeg'' en dan opeens tik tik tik tik en dan oooooohh. Dat is toch harstikke mooi!

Vind de Phantom van Hardix, zo op het eerste gezicht, een stuk spectaculairder en ben het helemaal met Richardus eens.

Hij is wat eentonig, maar zeker niet saai. Mooie grote crackling boeketten met nog verschillende kleuren, ik vind hem echt mooi en de prijs gaat ook wel :)
Het lijkt wel of in het begin sommige bombettes geen effect geven (Vooral linkse cake) ? Of ligt dat aan mij?

hmmmm ik vind 55 euro toch net ff iets te veel gevraagt
45 euro zou naar mijn mening hem toch beter passen .
omdat crakling wel erg goedkoop vind

Peter(Lev-He) ging zo uit zijn dak.
En terecht vind ik, wat een heerlijk bak is dit, geweldig.
Gisteren op de demo ook gelijk aan gevinkt om hem te kopen voor aankomend oud&nieuw.

Dan zou je de film van de demo van Hardix van 2 jaar geleden is terug moeten kijken en daar de reaktie van Peter op de Phantom moeten horen.

Denk wel dat deze cake in werkelijkheid pas de indruk geeft die hij geeft, op film komt dat een stuk minder over ja. Als ik de film zo zie, vind ik het ook een "mwah", maar weet dat ik gisteren helemaal vrolijk werd van deze bak hahaha. :D

In het begin dacht ik ook: is dat nou alles? En toen kwam ie helemaal los...gekkenhuis! :D
Op film is ie wel een btje minder idd...maar goed, er zullen genoeg demo's komen neem ik aan :p

nou ja er komt van zelf wel een demo bij mij in de buurt waar ik hem live kan mee maken . tja ik ben eigelijk niet zo n crakling fan . maar goed ik zal hem ongetwijfelt een keertje zien

+ YouTube Video

Ik vind hem echt mooi! Die kleuren alleen al, vooral het geel en paars! Maar wat die glittering daar op het einde doet dat weet ik niet..

Back
Bovenaan