[Dynasty] Cape Town

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1861
Artikelnaam: Cape Town
Bruto Gewicht: 950 gram
Netto Kruitgewicht: 196,8 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: 16 schots cake met 200 gram: 1. rode komeet omhoog, uitbarstend in rode palm met zilver glittersterren. 2. Groene komeet omhoog uitbarstend in een knetterzee.
Tijdsduur: 20-25 seconden
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: 13,80 euro
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Film van Cape Town
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontbrekende info toegevoegd! :D Ik moet zeggen dat deze cake mij erg is bijgebleven om de grote boeketten! en dat voor 13,50! :D

Weer zo'n goede budget cake waar wolff toch wel bekent om staat! :)

Ik moet mijn budget maar weer verruimen :p met al die mooie nieuwe producten

Weer zo'n goede budget cake waar wolff toch wel bekent om staat! :)

Ik moet mijn budget maar weer verruimen :p met al die mooie nieuwe producten

Deze spreekt mij erg aan als ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding. Dit noem ik geen budget cake maar gewoon een prijs zoals die bij zo`n product past. 13,50 voor een 200grammer zou een standaard prijs moeten zijn helaas gaan we steeds meer betalen, zelfs voor 200grammers dus in dat opzicht heb je wel gelijk. Ben erg benieuwd naar het beeld materiaal van dit blokje.

Kijk dit zijn prijsen. als k zo kijk kun je beter met dit soort cakes zelf een pakket samenstellen. k wou n mooi pakket gaan halen maar twijfel nu. mag ik advies van jullie? alvast bedankt. greetz mustang

Prachtige effecten die mooi blijven hangen, met name de glittering. Een paar schoten tegelijk als finale had ik wel leuk gevonden, maar zonder is het ook een topper. Komt zonder twijfel in mijn collectie :)

Deze pot is echt geweldig en heeft echt mooie effecten en dat voor die prijs. Deze komt er zeer zeker bij dit jaar !

Niet voor niets heeft deze de beoordeling ++ gekregen op mijn showlist. Erg leuke cake, voor een leuke prijs. Toppertje.

Wat een schitterende cake. Met een hele mooie prijs. Dit is waar Wolf vuurwerk voor staat. Goede kwaliteit en mooie prijzen. Ik zit er aan te denken om er 1 mee te nemen ...

:bye:

Back
Bovenaan