[Dynasty] Black Dragon Box [Ass.]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1649
Artikelnaam: Black Dragon Box
Bruto Gewicht: 10 kilo
Netto Kruitgewicht:
Black Dragon Box A: 497 gram
Black Dragon Box B: 483 gram
Black Dragon Box C: 497 gram
Black Dragon Box D: 497 gram

Aantal Schoten: 35s per cake
Effectomschrijving:
A:golden willow with golden mine
B:color comet to glittering golden willow
C:whistle tail up to mix effects
D:salvo cake with multicolor peony en blinking mine

Tijdsduur: 55 sec. per cake
Stijghoogte: 30-35 meter
Richtprijs: 199,00 euro
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Film Black Dragon:A
+ http://www.youtube.com/watch?v=DaNNLyDZscw" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=DaNNLyDZscw"> http://www.youtube.com/watch?v=DaNNLyDZscw" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben heel benieuwd naar allebei de Dragon boxen. De eerst indruk is zeer goed nu maar afwachten op het filmpje en prijs. :)

Prachtig label, doet me denken aan het Mortal Combat logo.
Verwacht wel wat van deze cakes! Vier bijna maximaal gevulde cakes in een box, plak er een mooi prijsje aan en het kan wel wat worden:)

Prijs is 199,- voor de hele box. Cakes schoten hoog, wel aardige effecten. Alleen nummer C schoot een soort 'mines', maar dan laag en heel breed. Zag er gevaarlijk uit.

ik vermoed eigenlijk dat dit niet helemaal de bedoeling was hoor..zijn in mijn ogen echt topcakes. De A lijkt een btje op de sniper en D is ook een regelrechte topper met mines en dikke blinkerboeketten...al met al een superpakket voor ook een hoge prijs. Maar let wel: je hebt dan wel 4 500 grams cakes: dus 4 cakes onder de 50 euro.

Het idee is op zich wel leuk: 4 van die cakes in 1 doos, maar je hebt er altijd 1, of mijns inziens in dit geval 2, cakes tussen zitten die niet super zijn.

De verpakking is wel erg leuk.
Heb hem gezien bij Wolf, maar het is een kist met een deksel van heel erg hard karton, net hout en er zitten handvaten van touw aan de zijkant.

Ze staken hem af op hun show. Hij was op zich wel mooi, alleen zoals ik al zei, ik vond alleen de eerst en de laatste mooi.
Komt ook nog bij dat de 2e cake die ze afstaken een beetje faalde, of zeg maar gerust: die was redelijk slof.

Dit pakket vond ik erg goed. De eerste twee cakes waren redelijk vergelijkbaar omdat ze beiden gouden effecten hadden. Maar dat mocht de pret niet drukken want ze waren gewoon goed te noemen. Lucas benadrukte nog even dat deze cake niet de Sniper was, maar wel in de buurt kwam. En dat de Sniper vorig jaar wat minder goed was, is niet te merken in deze cake! En cake D is gewoon echt een topper! Hele brede en mooie blinkers.

Het label en de omschrijving zien en klinkt zeer goed, eigenlijk is fantastisch een nog beter woord. Ik ben benieuwd of de filmpjes straks mijn mening delen :)

Echt een topper dit. 4 topklasse cakes in mijn ogen voor een iets te dure prijs. Die cake met fluiters ging alleen soms fout. Bombette bleef boven in de tube hangen ofzo, waardoor je een soort van hele brede mine kreeg! Niet de bedoeling natuurlijk, maar wel mooi!

€ 200 zit aan bijna het max van me project, voor 4 cakes. Voor iemand die meer geld heeft is dit wel een prachtig pakket.

Wat een heerlijke cake! ben benieuwd maar de andere 3 cakes maar ik zit zeker te twijfelen. 50,- euro vind ik net iets te veel voor 35 schoten, maar met een leuke korting is dit zeker te doen! :)

GELOOF ME IK VOND DIT ECHT DE TOPPER VAN DE AVOND!!
Ik heb zelde zoon grote boeketen gezien uit consumenten vuurwerk!
200e lijkt veel maar alle cakes zijn het geld meer dan waard!
deze staat echt waar boven aan op me verlang lijstje!

Zijn er ook filmpjes gemaakt van de overige cakes uit dit assortiment? :)

edit: post is geëdit na mijn reactie.

Laatst bewerkt:
Ik zal wel heel critisch zijn maar ik vond deze niet echt indrukwekkend.
Ik vond het al jammer dat de 1e twee cake's het nu te bekende duo goud en blauw hebben.

Ik vind het een redelijk pakket.
Cake A: vind het een hele goede cake, goud is altijd leuk (1 keer in een pakket)
Cake B: Goede cake jammer genoeg de 2de goude cake in het pakket.
Cake C: Niet mijn ding, fluit naar sier vind ik vaak geen 50,- euro waard.
Cake D: Erg goede cake alleen jammer van de goude effecten en finale. De peony's zijn super!

Alle cakes zou ik los nooit voor 50,- euro per stuk kopen.
Eerst zat ik nog erg te twijfelen maar nu ben ik er zeker van dat ik hem niet aan ga schaffen. Voor 50 euro minder was het een erg goed pakket geweest. :)

Heb deze box afgelopen maandag ook voorbij zien komen bij de demo, en het zijn idd geweldig lekkere cakes zeg !

Nu dus nog afwachten of dit pakket wordt opgenomen in het assortiment van mijn locale dealer.

Back
Bovenaan