[Dynasty] Battle

Erg goede cake. Veel geweld en erg grote boeketten. De effecten waren goed en vulden de lucht goed. Geweldige pot voor dat geld. Volgend jaar weer.

ik vond deze cake ook perfect had deze voor 9 euro per stuk gekocht en vond deze mooier dan de meeste duurdere cakes die ik had

ik vond deze cake ook perfect had deze voor 9 euro per stuk gekocht en vond deze mooier dan de meeste duurdere cakes die ik had
Helemaal mee eens. Wat een topper. De boeketten waren veelal groter dan de duurdere potten die ik had. Volgend jaar drie! Hoe dan ook.

Had deze 2 keer. En 2 keer ging het mis. Cakes ontploften op de grond. Bij allebei ontploften de eerste ong. 10 tubes. Heel erg jammer:angry:

Had deze cake 2 keer en heb hem gebruikt in een project W shape en ik vond hem gewoon heel erg goed.Prijs hier € 13,50 per stuk :rolleyes:. Volgend jaar toch beter zoeken LOL

Had deze cake 2 keer en deze doorgelont. Met twee tegelijk vond ik het erg mooi.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
2x battle en green sky action in w-shape
erg goed bevallen dit jaar:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

deze is wel met Iphone gefilmpt en moest het beeld roteren maar het effect was echt bruut te noemen:D

Wat mij opviel is dat er 2 versies waren, 1 met rood folie boven op en 1 met een zwart papiertje met het wolf teken erop, denk dat die laatste de nieuwe versie was want ik had die met de rode en die was echt super!

Wat een magere uitwerkingen Thecrow. Als ik mijn beelden terugkijk. Dan zie ik vollere en heldere boeketten. Hij viel zeker niet tegen! Voor €13,50 een 25 shots pot is niet verkeerd. Ik moet wel vermelden dat de finale bij mij 5 schoten waren.

Voor het geld echt een top pot, alleen wat ik vaak bij dit soort potten vind....Je kan ze beter 2 tegelijk schieten, dan komt hij beter over vind ik.

Ik vond hem erg goed dit jaar.
De uitwerkingen waren groter dan barcelona die ik ook had.
Terwijl barcelona 15 gram per tube had.
Ik snap niet hoe dat kan.

Laatst bewerkt:
Offtopic: heb jij ervarign met de oude Battle Torr?

On-: De Batlle was er dit jaar zeker bij! :D Ik vind dat je een goede kwaliteit krijgt voor €13,50 en 25 shots. De boeketten zijn mooi gevormd, kleurrijk en maken gebruik van goed tempo. De finale van 5 shots (?) zorgt ervoor dat de cake wel eeen stuk korter duurt. Desondanks moet je hem een keer geprobeerd hebben! :bye:

Offtopic: heb jij ervarign met de oude Battle Torr?

On-: De Batlle was er dit jaar zeker bij! :D Ik vind dat je een goede kwaliteit krijgt voor €13,50 en 25 shots. De boeketten zijn mooi gevormd, kleurrijk en maken gebruik van goed tempo. De finale van 5 shots (?) zorgt ervoor dat de cake wel eeen stuk korter duurt. Desondanks moet je hem een keer geprobeerd hebben! :bye:

Off topic : Nee ik heb jammer genoeg geen ervaring met de oude Battle Stophine to Pyro clock.

On topic : Ik vond ze geweldig en dat voor die prijs. Ik had ze in een project W shape links en rechts staan. :rolleyes:

Back
Bovenaan