[Dynasty] Air Hunter

hoop dat ze een beetje positief gevallen zijn. gilstaart kan zoals je weet altijd soms net dat beetje langer doorklinken (of soms ook helaas iets korter) maar wel is te zien een mooie glitterstaart. ben zelf altijd laaiend enthousiast geweest over grotere babypijlen. ze smoelen gewoon veel lekkerder, en de stokjes zijn lekker stevig. dus als je een pak koopt heb je ook echt 72 kwaliteits babypijltjes in de hand in plaats van de helft!:)

Nu moet Wolff nog even z'n kanonslagen weer terug op de markt brengen die ze vroeger verkochten...de Airhunter is weer terug van weg geweest en met een kleine toevoeging in beide pijlen!!!

Top deze ouwe *** is weer blij!

Nou, de gil was erg lekker, maar wel erg kort. En ik dacht dat er 2 soorten in een pakje zaten, maar dit was dus niet het geval. Terwijl ik juist die met crackling het leukst vond.
Eigenlijk de énige teleurstelling dit jaar.

Dit was bij mij de grootste teleurstelling van gister! Gil was niet mega hard met een beetje crackling. Deze koop ik niet weer!

Teleurstelling was dat er maar één soort in 't pakje zat...dat hadden toch 2 moeten zijn? Ik vond het wel leuke fluiters, redelijk hard en aardig wat langer dan de gewende babypijltjes, en dan ook nog een leuk zilverstaartje. Absoluut het geld waard, deze variant dan, en hét betere alternatief voor de flutbabypijltjes van tegenwoordig.

Ik snap de negativiteit niet over deze pijltjes! Uiteindelijk zijn het maar grotere baby/maxi pijltjes! Dus je moet er ook niet te veel van verwachten natuurlijk!

Ik had in mijn doosjes gewoon 2 effecten zitten.

Voor die 8 euro (11 cent per pijltje) vind ik ze zeker goed genoeg!

Bij deze fluiters moet je niet te dicht staan, want ze fluiten echt heerlijk hard. De fluit duurt wel redelijk kort (te zien op het filmpje van Wolff). Er zitten twee versies in het doosje: de Scream (zonder crackling?) en de Shout (met crackling?)

IMG_0735.jpg

IMG_0734.jpg

Back
Bovenaan