[Dynasty] Air Hunter

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1257
Artikelnaam: Air Hunter
Effectomschrijving:
Gilpijlenassortiment:
1. Flinke gil eindigend in crackling
2. zilveren gilstaart

Verpakkingseenheid: 20/6/12
Adviesprijs: €8,80
Film: Film van Wolff

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, ik deed bijna een vreugdedans toen ik het topic zag, maar het valt me toch een beetje tegen.. De naam klinkt spectaculairder..
Maar toch zien ze er wel leuk uit hoor, hoop dat ze lekker schel zijn, dat is voor mij genoeg om ze te nemen:)

Zulke pijltjes spreken mij toch wel aan hoor ,

Mischien wel net zo'n harde fluit als de sunwarrior of die andere gil pijl :)

Het spreekt mij toch ook wel aan ja, ze zijn wat groter dan de normale babypijlen, maar de effecten klinken goed;

Effectomschrijving:
Gilpijlenassortiment:
1. Flinke gil eindigend in crackling
2. zilveren gilstaart

Voor een leuke prijs neem ik ze sowieso mee.

de air hunter is in principe een antwoord op de vraag naar "old-skool" babypijlen van groot formaat. vanuit die vraag is de Air hunter op de markt gekomen.

Ik denk zelf dat we aan een adviesprijs van ongeveer 5 euro kunnen denken. Het zijn 72 grote babypijlen dus zullen niet veel duurder zijn dat dat denk ik zo. Maarja aan denken heb je niet veel. :rolleyes:

Ik denk zelf dat we aan een adviesprijs van ongeveer 5 euro kunnen denken. Het zijn 72 grote babypijlen dus zullen niet veel duurder zijn dat dat denk ik zo. Maarja aan denken heb je niet veel. :rolleyes:

Nee inderdaad we kunnen denken wat we willen:p ik dacht zelf ook zoiets, rond de 5 euro.. heb ze al op me lijstje, wil ze graag eens testen..

Dit ziet er wel leuk uit :)
Zolang ze kwalitatief maar beter zijn dan de hedendaagse, bedroefde, gewone babypijltjes wil ik er wel redelijk voor betalen.
Als ze net zo'n kwaliteit hebben als bijvoorbeeld de "Flittering Whistle Rockets" van Schuurmans dan ben ik tevreden.
Zo had ik vorig jaar ook een slof babypijltjes met crackling gekocht van Wolff, volgens de beschrijving waren die namelijk stukken beter en dus ook duurder.
Maar van de 144 pijltjes heb ik er nog zo'n 140 over, dat zegt genoeg.
Ze kwamen een meter of 4 hoog, floten 1 seconde en er viel wat crackling uit, echt lachwekkend slecht :sad:

Laat ze eindelijk maar komen met babypijlen (en ook kanonslagen) die maximaal presteren, dan wil ik er wel een stuk meer voor betalen.
Hopelijk zijn deze pijltjes een begin...:rolleyes:

Ben zeer benieuwd, ik hoop iig dat mijn dealer deze (naast sun warriors en cruise rockets) ook gaat verkopen.

Back
Bovenaan