[Dynasty] 3 Stars

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1644
Artikelnaam: 3 Stars
Netto gewicht: 290-320gram
Aantal schoten: 21-23
Effectomschrijving: 3 topcakes van de bovenste plank: 3 zware multishot cakes met meerder verschillende grote effecten en prachtige heldere sterrenkleuren van topniveau
Richtprijs: 78,00
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Perfect als je de Stars Over Paris al gehad hebt, en dat pakket van 4 Stars teveel van het goede vindt. Heel erg fijn dat daarover wordt meegedacht bij Wolff!

Ik qoute Mattenfreak van een demoshow in 2007: hebbuh hebbuh!
Ben overtuigd door het filmpje, deze komt op het lijstje (quote voo het gemak Moontan dan ook maar even).

Bij het filmpje SoL hoor ik Fred geloof ik weer uit zijn dak gaan. Klinkt dus erg goed haha:p

Laatst bewerkt:
Zozo, ziet er goed uit! Mooie, volle, grote boeketten. Vind Berlin alleen wat teveel op SoP lijken, dus ik zou gewoon voor de 3 Star gaan, zonder SoP. :)

Perfect als je de Stars Over Paris al gehad hebt, en dat pakket van 4 Stars teveel van het goede vindt. Heel erg fijn dat daarover wordt meegedacht bij Wolff!

Stars over Paris die gaat bij mij nooit over :P Ik hoop dat die pot er dit jaar weer te koop is , want die is gewoon geweldig :D
Alhoewel deze zijn ook super :)
Ik moet steeds me budget vergroten merk ik al ..

Een van deze (3 of 4 Stars) gaat er bij mij zeker komen! Super pakketten met hele mooie cakes!

Stars Over Berlin vind ik op zich mooi, maar niks bijzonder opvallend moois of aparts.
Stars Over London vind ik met zijn paars en blauwe kleuren, en grote cracklingfinale weer erg mooi.
Wauw, en Stars Over Moscow is met z'n paarswitte blinkers en falling leaves heel opvallend en mooi.

Uiteindelijk dus zeker een hebbedingetje, dit pakket. Voor de liefhebbers dus ook nog met Stars Over Paris erbij. Voor mij wordt dát pakket me een te grote hap in het budget. Deze drie volstaan voor mij. Prachtige potten.

Uiteindelijk dus zeker een hebbedingetje, dit pakket. Voor de liefhebbers dus ook nog met Stars Over Paris erbij. Voor mij wordt dát pakket me een te grote hap in het budget. Deze drie volstaan voor mij. Prachtige potten.

Daar ben ik het ook mee eens. Stars over Paris ken ik ondertussen ook en ik wil graag wat nieuwe producten. Dit scheelt toch €22.00 die ik ook aan een andere cake kan uitgeven :wink:

Ik qoute Mattenfreak van een demoshow in 2007: hebbuh hebbuh!
Ben overtuigd door het filmpje, deze komt op het lijstje (quote voo het gemak Moontan dan ook maar even).

Bij het filmpje SoL hoor ik Fred geloof ik weer uit zijn dak gaan. Klinkt dus erg goed haha:p

Klopt, maar ik ben geloof ik wel vaker te horen op de demo haha.
Kan er niets aan doen, ik kan mijn enthousiasme niet verbergen
Ook dit assortiment kwam er heel erg sterk uit bij de demo.
Krachtige cake,s met een heerlijk tempo, variaties in effecten en kleur.
Je kan niet alles kopen wat mooi is, maar dit assortiment staat al wel vast op mijn voorkeurslijst.

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb een vraag die 3 potten is dat 1 pot daar bedoel ik mee als je de eerste zou aansteken dan gaat die vanzelf verder op de 2e enz?? of allemaal gewoon los

mvg

Hallo ik heb een vraag die 3 potten is dat 1 pot daar bedoel ik mee als je de eerste zou aansteken dan gaat die vanzelf verder op de 2e enz?? of allemaal gewoon los

mvg

klootviool, dit is een assortiment, dus 3 losse potten... de potten zijn zoals je ziet geinspireerd door de stars over paris... mijn voorkeur gaat uit naar stars over paris en stars over london, stars over moscow (met falling leaves effect) is niet mijn lieveling en vindt het wel jammer dat zo;n grote naam zo'n (voor mij) niet echt daverend effect heeft:(

groetjes,

@zn

Overigens is het doorlonten van de potten (zodat het dus 1 pot wordt om het even in jouw woorden te zetten), verboden in nederland.

Gister de SoP ff afgeschoten (over van vorig jaar). En vond hem weer mooi zoals altijd, ben blij dat ik deze 3 ook heb genomen dit jaar. Moeten haast wel toppertjes zijn!

Zijn deze beter als "Stars over Paris" omdat er zo'n prijsverschil in zit?
De "Stars over Paris" is +/- 20 euro en deze zijn omgerekend 26 euro per pot.

Wie zegt dat deze potten slecht zijn moet zich nodig achter de oren krabben. Wat een prachtige potten zeg, allen weer met die fanshape, wat het er extra bont op maakt:D
Boeketten waren groot van formaat en de potten waren niet snel voorbij.

Volgend jaar 2x 3 stars:D

Ik had ook de 3 stars en ben het helemaal met jouw eens denjo, echte aanraders, grote boeketten, vt en fan shape en lekkere burst, ook de kleuren waren top.
Ik had ze om 00:00 aangestoken en ze deden het lekker tussen de prof blokken die er in de straat werden afgeschoten.

Back
Bovenaan