Dynamite

smeinkie

VWC lid
Artikelnummer: S209
Artikelnaam: Dynamite
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 36 shots power cake. Gekleurde kometen eindigen in extreemharde salutes!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: info volgt

Dynamite.jpg

Vindt die omlabelingen nu wel een beetje ver gaan :p. Waarom moeten er drie dezelfde cakes zijn?

Er zijn waarschijnlijk winkels die slechts een lijn verkopen. Bijvoorbeeld winkels die ook vuurwerk verkopen van andere importeurs of 1 lijn verkopen en verder bijvoorbeeld shogun en het overige vuurwerk. Door ze in 3 lijnen op de markt te brengen kun je ze bij bijna elke schuurmans dealer vinden. Dit zal de verkoop van dit product waarschijnlijk stimuleren.

Filmpje van de officiële website.

[video]http://www.schuurmans-vuurwerk.nl/video.php?src=/media/video_900_506/S209.mp4[/video]

Dit is omgelabelde salutecake 2. Deze heb ik vorig jaar gehad. Deze is na de junior jack en wijlen de salutecake 1 en die evolution waaier de hardste knalcake die nederland heeft. Ik hoor hier eigenlijk niemand over. Deze cake heeft ook mooie droge klappen! Ik breng hem toch nog even onder de aandacht.

had er nog 2 staan van vorig jaar, geen knallen, wel blinkers, omdat dat hier al beschreven werd, zelf maar een combi gemaakt van deze pot met een knalpot, effect blinker/knal was leuk haha

Back
Bovenaan