Dynamite *Nieuw 2025*

Meh, 🫤
Zeer slordig om een product te tonen met palm met ook nog eens een prijskaartje en vervolgens dit te leveren.
Ben daarom blij ver van de volle mep betaalt te hebben.

Daarvoor heb ik het niet gekocht eigenlijk, buiten dat ziet dit er een stuk beter uit dan dat van gister.

Maar nu rust mijn vraag, zijn alle dynamietjes zo & is dit een voorboden voor de rest van de palmeffecten in overige producten.

Laatst bewerkt:
Zonde dat die dikke palmen er niet in zitten... mooie cake maar niet voor €50.

Mee eens! Maar als je kijkt naar hoe 1.4G overall presteert, zit deze cake zeker op het kwaliteitsniveau van Riakeo, dan wel met andere uitwerkingen natuurlijk. Burst, boeketgrootte en de vulling van de tubes zijn hier consistent. In tegenstelling tot gisteren bied deze cake hoop voor de rest van Pro-Xplosion. Maar alsnog erg slordig dat de palmen er niet in zitten.

Mwah, we hebben nu 2 producten gezien en we kunnen wel stellen dat het een zooitje is, helemaal voor de prijs. Ik praat dan niet over effecten want sommige zijn prachtig maar ineens een effect uit een cake laten, 1tje die iets te laag klapt, sommige effecten erg matig (vooral in compound) al met al zeker geen TOP merk kwaliteit waar we op hoopte.

De Riakeo cakes zijn echter een stuk goedkoper dan deze cake.

Ik heb de mijne voor €32.50 en €39. Beide freakprijzen overigens. €50 is te veel! Maar zo wilde ik gisteren bij Vuurwerkfeestje de Cupido van Riakeo meepakken in de losse verkoop. Bij het afrekenen... hoorde ik het prijskaartje vallen van €55.95. Heb 'm laten liggen!

Ik heb de mijne voor €32.50 en €39. Beide freakprijzen overigens. €50 is te veel! Maar zo wilde ik gisteren bij Vuurwerkfeestje de Cupido van Riakeo meepakken in de losse verkoop. Bij het afrekenen... hoorde ik het prijskaartje vallen van €55.95. Heb 'm laten liggen!
Wtf 56 euro, die zijn niet goed daar...

Ik mag Rico heel graag, maar vond dat helaas ook aan de prijs. Zeker wanneer je bedenkt dat een maat en ik daar voor €1800 aan Riakeo gehaald hebben.

Ging bij Busscher in Hengelo ook over de toonbank voor 55 (Cupido). Heb er zelf 38 voor betaald bij Valk en ga hem straks ophalen daar.

Bedankt voor het filmpje van Dynamite , jammer dat de dikke palmen ontbreken zeg - die maken toch wel de cake wat meer waard. Nu is mijn volle mep investering van 50 euro wel aan de dure kant.

Na een aantal keer de video te hebben bekeken is de conclusie in mijn koppie: deze mag niet meer dan 35 (uiterlijk 40) kosten. Ware het niet dat ik er ongetwijfeld van zal gaan genieten.

Fijn om te zien dat de Dynamite wel goed uit de verf komt, ziet er gewoon uit als een goede kwaliteit cake qua burst en spreiding. Maar een ander effect toevoegen dan vooraf aangegeven in de beschrijving en het filmpje kan niet voor een premium merk.
Ach alsnog blij mee en ga er van genieten!
Bedankt voor de beelden @BurstDuo.

Het komt er dus op neer dat pro xplosion zwaar tegenvalt ( prijs kwaliteit verhouding )

In 1.4G inderdaad wel. Dan vraag je je af of Cafferata ze misschien te weinig heeft betaald daar in China :bonk:

Met deze twee voorbeelden in het achterhoofd komen de Facebook-promofilmpjes van Cafferata ook behoorlijk onbetrouwbaar over. Je baseert je indruk nu eenmaal op wat je ziet...

Het lijkt meer alsof er even in China een promo-filmpje is opgenomen dan dat er sprake is van echte kwaliteitscontrole. Die lijkt namelijk volledig te ontbreken. Of Cafferata houdt bewust klanten voor gek... daar zijn ze ook redelijk goed in... “Al 437 keer verkocht vandaag.”

Laatst bewerkt:
In 1.4G inderdaad wel. Dan vraag je je af of Cafferata ze misschien te weinig heeft betaald daar in China :bonk:

Met deze twee voorbeelden in het achterhoofd komen de Facebook-promofilmpjes van Cafferata ook behoorlijk onbetrouwbaar over. Je baseert je indruk nu eenmaal op wat je ziet...

Het lijkt meer alsof er even in China een promo-filmpje is opgenomen dan dat er sprake is van echte kwaliteitscontrole. Die lijkt namelijk volledig te ontbreken. Of Cafferata houdt bewust klanten voor gek... daar zijn ze ook redelijk goed in... “Al 437 keer verkocht vandaag.”
Die kwaliteits controlle is zijn gewoon 1.4 bakken joh.

Nee maar wel voor 37,-.. Prijzen van nu zijn niet ok.
Ook voor €37 zou ik deze nu laten staan, puur omdat die palmen er niet in zitten. Het is geen slechte cake maar die palmen maken deze cake vind ik, dus zonde dat dit effect er niet in zit.

Sowieso vind ik 30-35 wel de max voor een losse cake.

Zo hey! Ben ik blij dat ik die bakken nergens heb kunnen bemachtigen. Blijf het bizar vinden dat leveranciers dit gewoon kunnen blijven flikken zonder consequenties.

Back
Bovenaan