Jantjebeton1981
VWC lid
Ik heb 1.3 maar is alleen cake zonder doosje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Unit van een cake ook!
Zeker weten!Unit van een cake ook!
Nu ben ik wel heel benieuwd!Zonder grapjes: Riakeo kwaliteit! Veel beter dan de Pyroclasm van gisteren. Met dikgedrukte uitroeptekens !!!
Helaas ben ik onderweg. Filmpje online rond 00:00u
Nu ben ik wel heel benieuwd!![]()
Net de 1.3 nitro gedaan. Super dikke klappen en mooie ronde effecten. Opaatje stond te kijken en vroeg, was die van jou, ik lachen. Zegt die goed spul hahahNu ben ik wel heel benieuwd!![]()
Jaaa! Dit nieuws hadden we ff nodig! Zeer benieuwd naar de beeldenZonder grapjes: Riakeo kwaliteit! Veel beter dan de Pyroclasm van gisteren. Met dikgedrukte uitroeptekens !!!
Apart dan, heb de Dynamite niet meegenomen omdat het weer €50 was en de Pyroclasm al mee had genomen uit FOMO.Zonder grapjes: Riakeo kwaliteit! Veel beter dan de Pyroclasm van gisteren. Met dikgedrukte uitroeptekens !!!
. Slordig! Al ben ik na de teleurstelling van gisteren nu wel tevreden! Misschien ben ik eigenlijk tevreden dat ik niet nogmaals ontevreden ben. Maar het ontbreken van de Palmen is wel écht heel slordig, zeker met een prijskaatje van €50. Die overigens wel in de 1.3G variant zitten.... Spannund
Prachtig bakkie man!Post #73 is bewerkt.
Nee maar wel voor 37,-.. Prijzen van nu zijn niet ok.Zonde dat die dikke palmen er niet in zitten... mooie cake maar niet voor €50.