BENZ
VWC lid
Strik erom en meenemenKlopt normaal is de prijs te hoog, maar mijn locale dealer had me er 2 voor 139euro gegeven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Strik erom en meenemenKlopt normaal is de prijs te hoog, maar mijn locale dealer had me er 2 voor 139euro gegeven
Geen idee wat de reden is, wij hadden hem voor de jaargang 24-25 wel maar hebben ervoor gekozen hem voor afgelopen jaar te laten, wegens de matige verkoop. Denk dat meerdere winkeliers hun conclusies hebben getrokken bij dit product.Helaas afgelopen jaar niet uitgeleverd bij Breda, iemand een idee waarom? Zag hem niet tussen de afgekeurden producten staan.
Vond het wel jammer dit zou onderdeel zijn van het eindproject en had hier best wel naar uitgekeken.
Ik had ook niet echt het idee dat deze veel aangeschaft was in 2024 en 2025 gezien de prijs en had het idee dat er nog ruim voorraad zou moeten zijn.
Bedankt voor je reactie!Geen idee wat de reden is, wij hadden hem voor de jaargang 24-25 wel maar hebben ervoor gekozen hem voor afgelopen jaar te laten, wegens de matige verkoop. Denk dat meerdere winkeliers hun conclusies hebben getrokken bij dit product.
Echter heb ik hem zelf wel 24-25 geschoten en vond ik het een prima product, maar niet voor de adviesprijs van €110.