Dwindlings Oud & Nieuw 2012-2013

En dan toch echt voorlopig de laatste video's. Nu ben ik afhankelijk van derden waarvan ik misschien nog wat beeldmateriaal krijgt. Hopelijk zit daar nog 10x de Killer Instinct bij, aangezien dat de enige mis. Eén ding waarvan ik zeker weet dat dit is gefilmd is een matje wat ik had gemaakt. Deze heb ik bij Smili opgehangen en hij heeft het beeldmateriaal. Dus willen jullie deze zien, moet je hem maar even spammen ;) Alvast sorry voor de overlast Smili!

Hier de Triplex R12100 100s 2inch. Wat een bakbeest van een blok. Echt een geweldig ding, zeker een aanrader voor de liefhebbers.

En dan de Triplex TXB916. 600s doosje, 1" kaliber wat overigens wel een leuk ding is. Helaas is het filmpje niet helemaal compleet omdat de batterij van mij telefoon uitviel na zoveel gefilmd te hebben.
Ik kwam er bij het begin al gauw achter dat er met deze doos hardhandig is omgegaan, of dat het aan de productie lag. Bombettes kwamen er spinnend uit, en ging soms ook scheef en knalden laag. Gelukkig stond iedereen op ruime afstand dus heeft dit geen verdere gevolgen had. Wel een leuke doos overigens, maar had liever de air force one gehad.

En dit waren dan voorlopig de filmpjes. Hopelijk heb ik jullie een beetje mee kunnen laten genieten. Ik heb er in ieder geval van genoten. Dit jaar was overigens een jaar dat ik extra heb uitgepakt. Met de reden dat ik aankomend Oud & Nieuw met alle waarschijnlijkheid in het buitenland zit voor de studie.

Bedankt voor alle reacties!

Bedankt voor de filmpjes! Heb er erg van genoten. Het was te zien dat je extra hebt uitgpakt. Meer dan 2000 is er wel doorheen denk ik zo?

In het buitenland kan je tog ook vuurwerk kopen trouwens?

Bedankt voor de filmpjes! Heb er erg van genoten. Het was te zien dat je extra hebt uitgpakt. Meer dan 2000 is er wel doorheen denk ik zo?

In het buitenland kan je tog ook vuurwerk kopen trouwens?

Dat is zeker zo, maar aangezien ik voor een half jaar van september tot begin februari ga en ik ook veel van het land wil zien(mijn voorkeur is Zweden of Finland) denk ik dat mij niet echt met vuurwerk bezig kan houden. Uiteraard ga ik wel op zoek, want hoe je het wend of keert gaat het toch weer kriebelen. Heb tevens ook niet de materialen daar om wat leuks neer te zetten, maar dat zien we dan wel weer als de tijd daar is.

En over het bedrag, tsja het is nou eenmaal niet goedkoop. Heb eigenlijk alles wel gekocht met korting, soms zelfs 50-60%. Maar meer dan 2000 is het wel, heb het niet bijgehouden eerlijk gezegd.

Alvast een voorproefje van zijn knallijn, de echte film zal ik hier ook plaatsen als het o&n seizoen weer begint.

Tada, er is weer een filmpje boven water gekomen wat hier nog niet op staat. Namelijk de 10x Killer Instinct! Vond het zelf een leuk projectje, lekker doorramen. Daarnaast heb ik nog 7 andere filmpjes toegestuurd gekregen zoals de 8x Spider King alleen dan zonder wazige beelden.

Anyway, hier het betreffende filmpje. Alleen diegene heeft wel last van VTS maar dat terzijde.. Mines komen wel lekker hoog van deze cake.

10x Killer Instinct (zet em wel ff op HD)

Ontdek dit topic pas net, erg toffe filmpjes! Die thunder salutes lijken echt goed hard te gaan trouwens, misschien toch een paar van meepakken dit jaar.

Thank for het plaatsen, toen die bij het roze lont kwam werd ie lekker! maar wat een werk om dat te maken haha. Toppie :)

Vet hoor!
Dit jaar weer? En dan alles op roze :cool:

Mooie stooklokatie ook.

Nou, als het zou kunnen graag maar ben sinds eind augustus aan mijn minor begonnen in Helsinki en kom pas rond de 23-24e van december terug op zijn vroegst. Ben er eerlijk gezegd ook nog niet echt mee bezig hoe suf het ook klinkt, maar het leven hier is duur zat (gemiddeld zo'n 6,5-8 euro voor een biertje). Kan helaas niks beloven dus..

Dat van je studie wist ik (check post #43) :wink:
Uiteraard komt dat op de eerste plaats.

Verder hoef je niks te beloven hoor, hahaha, we zien het wel, of niet.

Succes!

Back
Bovenaan