En dan toch echt voorlopig de laatste video's. Nu ben ik afhankelijk van derden waarvan ik misschien nog wat beeldmateriaal krijgt. Hopelijk zit daar nog 10x de Killer Instinct bij, aangezien dat de enige mis. Eén ding waarvan ik zeker weet dat dit is gefilmd is een matje wat ik had gemaakt. Deze heb ik bij Smili opgehangen en hij heeft het beeldmateriaal. Dus willen jullie deze zien, moet je hem maar even spammen

Alvast sorry voor de overlast Smili!
Hier de Triplex R12100 100s 2inch. Wat een bakbeest van een blok. Echt een geweldig ding, zeker een aanrader voor de liefhebbers.
En dan de Triplex TXB916. 600s doosje, 1" kaliber wat overigens wel een leuk ding is. Helaas is het filmpje niet helemaal compleet omdat de batterij van mij telefoon uitviel na zoveel gefilmd te hebben.
Ik kwam er bij het begin al gauw achter dat er met deze doos hardhandig is omgegaan, of dat het aan de productie lag. Bombettes kwamen er spinnend uit, en ging soms ook scheef en knalden laag. Gelukkig stond iedereen op ruime afstand dus heeft dit geen verdere gevolgen had. Wel een leuke doos overigens, maar had liever de air force one gehad.
En dit waren dan voorlopig de filmpjes. Hopelijk heb ik jullie een beetje mee kunnen laten genieten. Ik heb er in ieder geval van genoten. Dit jaar was overigens een jaar dat ik extra heb uitgepakt. Met de reden dat ik aankomend Oud & Nieuw met alle waarschijnlijkheid in het buitenland zit voor de studie.
Bedankt voor alle reacties!