Dwindlings Oud & Nieuw 2012-2013

Dwindling

VWC lid
Allemaal de beste wensen nog om mee te beginnen.

In dit topic zal ik proberen jullie mee te laten genieten van wat ik beschouw als één voor in de boeken. Ondanks de regen en de wind heb ik een top dag gehad mede dankzij enkele leden van hier. Mijn filmpjes zijn eigenlijk alleen van 's avonds en 's nachts.

Een maatje van mij(op eigen initiatief, hier had ik niks mee te maken en was ook verbaasd toen hij bij me kwam) is met een spreekwoordelijke pet bij de mensen langsgegaan die stonden te kijken voor een bijdrage, uiteindelijk is dit meer dan 200euro geworden. Dit kon ik erg waarderen, uiteindelijk doe je het toch als hobby(of verslaving?) maar heb erg veel complimenten dit jaar gehad. Blijft leuk!

Helaas zijn niet alle projecten verlopen zoals ik ze graag had gezien, hieronder wat falers:
6x Delicious Thunder(hadden er 18 moeten zijn)
7x Delicious Thunder Final Edition(hadden er 14 moeten zijn)
4x Zentax (hadden er 6 moeten zijn)
5x Imperial Blink (hadden er 10 moeten zijn, kreeg 1 lont niet aan dus toen maar 2 setjes van 5 geschoten.
en de 10x Killer Instinct is helaas niet gefilmd! Kom ik overigens net pas achter dat deze er niet tussen staat.

Desondanks is alles voor de rest goed gegaan en kan ik nu nog flink nagenieten van dit spektakel.

Ik heb alles helaas moeten filmen met een Samsung Galaxy S2, wat overigens niet eens heel beroerde kwaliteit is maar hij zoomt automatisch in.

Genoeg ge***d, paar fotootjes van projecten en de collectie dan maar!

Allereerst een foto van hoe het eruit zag toen het net binnen was:
Doosjes:
20121228_154540_zpsa36f2d2d.jpg

Nu de collectie!

1e gedeelte
20121228_174602_zps8618be58.jpg

2e gedeelte omdat het anders niet echt op de foto pastte
20121228_174844_zps9d23b507.jpg

3e gedeelte wat opgehaald is op de 29e
20121229_123849_zps4c80e708.jpg

Als mensen precies willen weten wat er op deze foto's staat kan ik het nog wel even in een lijstje zetten voor de liefhebbers.

Hieronder wat projecten, heb geen show geschoten maar alles lekker in veelvoud. Als er meerdere projecten op 1 foto staan wil overigens niet zeggen dat ik deze samen heb geschoten.

13x Killer Instinct
20121230_232536_zps5531103c.jpg

Omdat ik er van baal dat de 10x Killer Instinct niet is gefilmd hier dan maar 3x..

Laatst bewerkt:
Ik vond het gezellig in de nacht van 27op28 december. Volgend jaar weer? Wel retegave projectjes.
Ik wist dat je veel had maar nuis hhet helemaal duidelijk.
Greetz enthnx voor fotos

Ja inderdaad was gezellig. Lange nacht maar het was het zeker waard! Als de studie in het buitenland niet doorgaat ben ik zeker weer van de partij, anders moet ik helaas een Nederlands Oud & Nieuw aan me voorbij laten gaan.

Hopen voor je dat studie doorgaat. Dat gaat altijdvoor toch? En anders gewoon weer lekker stoken in nederland.
Greetzz

Kan het niet laten, morgen zal ik er meer op gooien. 7x de final Edition van rubro, leuk effect alleen de camera kan het niet aan haha

7x Delicious Thunder (eigenlijk 14x dus maargoed)
20121230_232233_zpsec6e23f5.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi om te zien kerel. Wist al wel dat het veel zou zijn, maar zo op beeld... indrukwekkend!! :)

Zier er goed uit man, dikke projecten, zo ga ik het komend seizoen ook alleen nog maar doen, groter en groter met meer tegelijk.

Nog even 3 filmpjes van wat cakes.

Even lekker knallen

6x In shock (Salute 1)
20121230_231915_zpsc5f74913.jpg

6x Salute 1 (In Shock) Ik zie nu dat ie schuin is, geen idee waarom. Zal even kijken of dat gefixed kan worden.

4x Secret Salute
20121230_232655_zpsb8354136.jpg

4x Thunder Ace Weco
20121230_232130_zpse181d95f.jpg

Secret Salute Special Edition

Laatst bewerkt:
Wow die Salute cake's per 6, wat een geweld moet dat hebben opgeleverd! thanks voor het delen van deze mooie projectjes

Dat was inderdaad een flink bak dreunen. Helaas is het geluid op zo'n mobieltje niet optimaal maar ik hoor wel degelijk het verschil met andere cakes. Echt een aanrader dat. Heb em ook in de vooravond geschoten en toen voel die helemaal op. Maatje zei dat zijn pa aan de telefoon zat 2 straten verderop en dat hij even moest stoppen met praten omdat het niet echt verstaanbaar meer was. Zegt genoeg dacht ik zo.

Zo wat een collectie haha, ennorme projecten:bonk:
Was leuk dat je nog even langs kwam de 31ste, heb genoten van je project;)

Eigenlijk niet, ik had eerst een dikke jas aan, maar kreeg het een beetje warm van al dat gesjouw. Op een gegeven moment ging de trui ook uit en liep ik daar nog in een t-shirt. Zwetend als een otter. Eigenlijk viel de regen wel mee voor mijn gevoel, maar kan ook zijn omdat ik maar op één ding gefocussed was en dat was zoveel mogelijk rammen!

Even een kleine update: 5x Imperial Blink
De bedoeling was 10x maar het 2e lont is niet aangegaan. 2 minuten later wel dus dat filmpje houden jullie nog te goed.

5x Imperial Blink
20121230_232414_zps7f3d2581.jpg

Enjoy deze topper! Nu is het tijd voor een drankje in de kroeg. Morgen volgen vast nog meer filmpjes!
Fijne avond allen

Laatst bewerkt:
mooie collectie zeg tering had ik het maar. je filmpjes zijn geweldig anders vraag je aan smilli om te filmen. hoop dat we weer naar heel show gaan kunnen even bij kletsen. zou een keer bij je o&n willen vieren lijkt me gaaf.

groetjes je vriend Richard (moh1975)

Back
Bovenaan